پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس شرکت

پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس شرکت
پیام تبریک مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس شرکت
دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس شرکت، پیام تبریکی خطاب به همکاران، شبکه فروش، بیمه‌گزاران و ذی‌نفعان منتشر کرد.

به گزارش توسعه پویا، مدیرعامل بیمه کوثر فرا رسیدن ۲۷ مهرماه سالروز تأسیس این شرکت را تبریک گفت و از همدلی و همراهی سرمایه‌های انسانی در تداوم خدمت‌ و خاطره سازی برای مشتریان تقدیر کرد.

با نام و یاد خدا و به مدد نامی نام کوثر به چهاردهمین فصل رویش نور بیمه کوثر قدم نهاده و میلادی را جشن میگیریم از جوانه های تلاش و کوشش که ریشه های آن استوار است به رضایت ذینفعان و با امید به فرداهای روشن‌تر، قدرتمندتر و با انگیزه‌تر از هر زمان، عزم راسخ خود را برای رسیدن به اهداف عالی شرکت بالاخص رضایتمندی ذینفعان به منصه ظهور می‌گذاریم.
خانواده بیمه کوثر با همدلی و همراهی همکاران و شبکه فروش ارزشمند خود توانست در سالی که گذشت لوحی زرین و درخشان از عملکرد خود را به یادگار بگذارد و برگی از دفتر افتخارات بیمه کوثر ورق خورد. بر خود می بالیم که کوثری هستیم و در فضای معطر به گلهای یاس و زیر سایه چتر نام ارزشی کوثر می کوشیم با همت مضاعف و رفتار و اخلاق حرفه ای، تجربه و خاطره ای نیکو از کوثر بر جای گذاریم.
به همین مناسبت فرخنده، به عنوان عضو کوچکی از خانواده معظم کوثر، از همه عزیزانی که در رشد و بالندگی و سربلندی کوثر نقش داشته و دارند، قدردانی می کنم و از خداوند متعال حرکت در مسیر عزت و سربلندی هرچه بیشتر بیمه کوثر و خیرکثیر آن را برای همه هموطنان مسئلت دارم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=90743

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *