رکورد بی‌سابقه متروی تهران در خدمات‌رسانی با حداقل سرفاصله اعزام قطار

رکورد بی‌سابقه متروی تهران در خدمات‌رسانی با حداقل سرفاصله اعزام قطار
رکورد بی‌سابقه متروی تهران در خدمات‌رسانی با حداقل سرفاصله اعزام قطار
متروی تهران در روز جمعه ۱۳ مهر با ثبت رکوردهای جدید در خدمات‌رسانی به مسافران توانست بار دیگر توان عملیاتی و کیفیت خدمات خود را به نمایش بگذارد.

به گزارش توسعه پویا از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، متروی تهران از ساعت ۵:۳۰ تا ۱۷ با حداکثر توان و با کمترین فاصله زمانی بین اعزام قطارها به ارائه خدمات پرداخت و در این ساعات یکی از طولانی‌ترین دوره‌های ازدحام و حجم بالای مسافران را به خود دید که خوشبختانه با تلاش و همت کارکنان شهر زیرزمینی، توانست به خوبی آن را مدیریت کند.

کاهش بی‌سابقه فاصله حرکت قطارها

به منظور تسهیل در جابجایی مسافران، برای اولین بار در تاریخ مترو تهران، رکورد کاهش فاصله حرکت قطارها در دو ساعت متوالی شکسته شد.
صبح روز جمعه و در زمان رفت نمازگزاران به مصلی، فاصله اعزام قطارها در خط یک به مرز ۱۲۰ ثانیه (۲ دقیقه) رسید و در زمان برگشت، به مدت دو ساعت متوالی، این زمان به ۶۰ ثانیه (۱ دقیقه) کاهش یافت که رکوردی بی‌نظیر در حمل‌و‌نقل ریلی محسوب می‌شود.

اعزام ۱۷۱ قطار فوق‌العاده

شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با آمادگی کامل و به کارگیری تمامی امکانات خود به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این مراسم به صورت رایگان خدمات‌رسانی کرد و با بهره‌برداری حداکثری از امکانات و اجرای یک‌هزار و ششصد و بیست و پنج حرکت مسافری در خطوط هفتگانه سعی شد تا ضمن ارائه سرویس‌دهی منظم و اعزام ۱۷۱ قطار فوق‌العاده محیطی امن برای تردد شهروندان و مسافران ایجاد شود.

جابجایی بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مسافر در یک روز تاریخی

با توجه به آمار ثبت شده، مترو تهران در روز جمعه ۱۳ مهر بیش از یک میلیون و هفتصد هزار مسافر را جابجا کرد تا بار دیگر با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خود رکوردهای جدیدی را در خدمات‌رسانی بی‌وقفه به مردم شریف پایتخت به ثبت برساند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=89635

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط