همایش بین‌المللی مشاوران مدیریت و بهبود عملکرد سازمانی و جایزه ملی مشاوره مدیریت (بزرگمهر) برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی مشاوران مدیریت و بهبود عملکرد سازمانی و جایزه ملی مشاوره مدیریت (بزرگمهر) برگزار می‌شود
همایش بین‌المللی مشاوران مدیریت و بهبود عملکرد سازمانی و جایزه ملی مشاوره مدیریت (بزرگمهر) برگزار می‌شود
هفتمین همایش بین‌المللی مشاوران مدیریت و بهبود عملکرد سازمانی همزمان با جایزه ملی بزرگمهر با حمایت شورای بین‌المللی موسسات مشاوره مدیریت ICMCI (نهاد حرفه‌ای بین‌المللی مشاوره مدیریت) و تحت نظارت جایزه بین‌المللی کنسانتین (Constantinus Award) برگزار می‌‌شود.

به گزارش توسعه پویا از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، هفتمین همایش بین‌المللی مشاوران مدیریت و بهبود عملکرد سازمانی همزمان با جایزه ملی بزرگمهر با حمایت شورای بین‌المللی موسسات مشاوره مدیریت ICMCI (نهاد حرفه‌ای بین‌المللی مشاوره مدیریت) و تحت نظارت جایزه بین‌المللی کنسانتین (Constantinus Award) برگزار می‌‌شود.

هر ساله بهترین پروژه‌های مشاوره مدیریت و بهبود عملکرد سازمانی هر کشور مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار می‌گیرند. نماینده ایران در این ارزیابی بین‌المللی سه پروژه برتر جایزه بزرگمهر است.

سالانه هر کشور سه پروژه برتر ملی خود را جهت ارزیابی به جایزه بین‌‌المللی کنستانتین معرفی می‌کنند که پروژه‌های نماینده جمهوری اسلامی ایران توسط دبیرخانه جایزه ملی بزرگمهر معرفی می‌گردند.

دبیرخانه این رویداد در راستای توسعه فضای کسب ‌وکار و با هماهنگی دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی کشور در نظر دارد ضمن انتقال تجربه و تشریح پروژه‌های برتر ملی و بین‌ا‌لمللی با بهره‌گیری از توان علمی و اجرایی مدیران، صاحب‌نظران و محققین در سطح ملی و بین‌المللی هفتمین دوره این رویداد را در نیمه دوم آذر ماه امسال برگزار کند.

با توجه به اهمیت بالای صنعت فناوری اطلاعات در تحقق بهره‌وری و ارتقای عملکرد سازمان‌ها در صنایع مختلف و با دعوت رسمی انجمن مشاوران مدیریت ایران، و تصویب هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، تصمیم به حمایت و مشارکت به عنوان حامی معنوی و علمی این همایش گرفته شد و بدینوسیله از کلیه اعضای صنف دعوت می‌شود که در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این همایش مشارکت کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=89002

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *