درس بخوانید و کارآفرین باشید

وزیر صمت در مراسم بازگشایی مدارس؛درس بخوانید و کارآفرین باشید
وزیر صمت در مراسم بازگشایی مدارس؛
درس بخوانید و کارآفرین باشید
وزیر صنعت، معدن و تجارت، زنگ مدرسه طوبی در منطقه ۱۲ تهران را به صدا در آورد و به دانش آموزان گفت: خوب درس بخوانید و برای کشور کارآفرین باشید.

به گزارش توسعه پویا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «سید محمد اتابک» وزیر صنعت، معدن و تجارت، صبح امروز یکشنبه اول مهرماه، در مراسم بازگشایی مدارس، با حضور در دبستان دخترانه طوبی در منطقه ۱۲ (میدان محمدیه) با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان دوره ابتدایی، گفت: امیدوارم امسال، سال تحصیلی خوب و پر خیر و برکتی برای همه باشد.

وی افزود: علت حضور من در این مدرسه، این بود که من هم در همین محله درس خوانده ام، اما مدرسه من به قشنگی مدرسه شما نبود.

وزیر صمت خطاب به دانش آموزان گفت: در همین ابتدای سال تحصیلی به خودتان قول دهید که امسال بهتر از سال گذشته درس بخوانید و یک کارآفرین خوب برای کشور باشید و قدر معلمان، مدیران و دوستان مدرسه ای را بدانید.

«خانم معصومیان» معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران هم در این مراسم گفت: سال تحصیلی و به صدا درآمدن نخستین زنگ مدارس امسال، مصادف با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) شد که به تعبیری مهر امسال، مهر محمدی است.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی جدید مصادف با هفته دفاع مقدس شد تا همانند رزمندگان که در جبهه‌ها با وفاق و همدلی در مقابل دشمن ایستادند در مدارس نیز وفاق و همدلی داشته باشیم و دانش آموزان با همدلی در علم آموزی به هم کمک کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران اضافه کرد: ۲۰ نفر از اعضای هیات دولت در مراسم بازگشایی مدارس حضور دارند که این اتفاق خوبی است، به‌ویژه در اجرای بنیادین سند آموزش و پرورش که همه دستگاه‌ها وظیفه دارند کمک کنند؛ اگر به دنبال مدارس پویا و تعلیم و تربیت درست هستیم همه دستگاه‌ها باید در کنار ما باشند و حمایت و هدایت کنند.

معصومیان همچنین گفت: یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز، در تهران تحصیل می‌کنند که از این تعداد ۶۵۰ هزار نفر در دوره ابتدایی هستند که با وفاق ملی و همدلی به سمت قلعه‌های علم و دانش حرکت کنیم.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=88703

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *