درخشش نوآوران در تراکنش دهم ایران

درخشش نوآوران در تراکنش دهم ایران
درخشش نوآوران در تراکنش دهم ایران
امسال بخش نوآوری دهمین رویداد تراکنش ایران از ویژگی‌های خاصی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است. مشارکت کنندگان این بخش کارخانه‌های نوآوری، مراکز رشد و نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، استارت آپ‌ها، دانش‌بنیان‌ها، صندوق‌های پژوهش و فناوری، سرمایه‌گذاران، VCها و CVC ها، SMEها و صاحبان ایده و محصول هستند.

توسعه پویا، نشست‌های تخصصی، بخشTransaction pich، پاویون متخصصان ایرانی خارج از کشور و…از جمله برنامه‌های این بخش است که سالنی ۱۲۰۰ متری برای آن اختصاص یافته است. برای اطلاع از جزئیات این بخش، بروشور زیر را بخوانید و برای حضور موثر خود از هم اکنون اقدام کنید. برای رزرو و هماهنگی لازم با #مرکز_فابا تماس بگیرید.

لینک بروشور بخش نوآوری رویداد دهم تراکنش ایران (https://fabanews.com/fa/wp-content/uploads/2024/09/ITE-10-1403-Innovators-Brochure-A5L-16p-3-1p_C-2.pdf)

در دهمین رویداد تراکنش ایران (۱۷ تا ۱۹ دی ۱۴۰۳) بیش از ۲۰۰ نفر در قالب هیئت علمی نشست‌ها، بیش از ۴۰ نفر در کمیته‌های داوری جشنواره‌ها و بالغ بر ۱۰۰ سخنران، راهبری این رویداد را برعهده خواهند داشت.

مخاطبان تراکنش ایران به خوبی می دانند، تا قبل از شیوع کرونا یک سالن‌ ویژه‌ای همه ساله به بخش نوآوری، استارتاپی و سرمایه گذاری اختصاص می یافت که در سال های اخیر این موضوع کمرنگ‌تر شده بود. با توجه به بارقه‌های امیدی که در جامعه زنده شده و رونقی که در بخش جوانان احساس می شود، بخش نوآوری دهمین رویداد تراکنش ایران براساس تجربیات گذشته با قدرت و قوت بیشتری امسال برگزار خواهد شد.

برای اطلاع از جزئیات بخش نوآوری رویداد دهم تراکنش ایران، بروشور پیوست را بخوانید، زمانبندی آن را مد نظر قرار دهید و برای حضور موثر خود از هم اکنون اقدام کنید.

از آنجایی که ظرفیت بخش نوآوری در سالنی بیش از ۱۲۰۰ متری در نظر گرفته شده است، برای رزرو و هماهنگی لازم با مرکز فابا تماس بگیرید.

نوآوران در رویداد تراکنش ایران

دنیای امروز، دنیای نوآوری و رقابت محصولات و خدمات نوین است. فرصت‌های جدید کسب و کاری را آنانی تصاحب می‌کنند که سریعتر از دیگران به تقاضای بازار پاسخ می‌دهند و محصولات خود را در کوتاه‌ترین زمان، به‌روزرسانی و بازار هدف را به خوبی شناسایی می‌کنند و قادرند تعامل شایسته‌ای با بازار برقرار کنند.

رویداد تراکنش ایران با حضور هزاران نفر از مدیران، متخصصان و فعالان صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری، مسیری کوتاه و میانبر را برای نوآورانی که به دنبال توسعه بازار خود هستند، فراهم ساخته است و اهداف کسب‌وکاری نوآوران را به خوبی تامین کند.

مشارکت کنندگان

کارخانه‌های نوآوری

مراکز رشد و نوآوری

شتاب‌دهنده‌ها

استارت آپ‌ها

دانش‌بنیان‌ها

صندوق‌های پژوهش و فناوری

سرمایه‌گذاران

VCها و CVC ها

SMEها

صاحبان ایده و محصول

امواج و حوزه‌های نوآوری

نوآوری مرز نمی شناسد، در حوزه محدودی محصور نمی‌ماند، دامنه و کاربرد‌های متنوعی دارد. همین ویژگی‌هاست که مشتاقان نوآوری را در هر زیست بومی به شوق وا می دارد تا با نوآوران ارتباط و تعامل کسب‌وکاری داشته باشند.

نوآوران در همه زمینه‌های مرتبط با اکوسیستم صنایع مالی، بیمه، بانک، بورس، پرداخت و فناوری های نوظهور در کسب و کارهای مختلف، همچنین صاحبان سولوشن‌ها و محصولات نوآورانه در عرصه‌های ساختاری، فرایندی، آموزشی، نیروی انسانی، رسانه‌ای، بازاریابی و… در این رویداد فرصت ویژه‌ای خواهند یافت، تا گامی بلند در معرفی، جذب شرکای تجاری و سرمایه‌گذاری و توسعه بازار خود بردارند. بدیهی است، موضوعاتی همچون فین‌تک و زیر شاخه‌ها، هوش مصنوعی، بلاک چین، رمزارزها، لندتک‌ها، اینشورتک‌ها، شهر هوشمند و… از استقبال ویژه‌ای برخوردار خواهند شد.

برنامه‌ها

بخش نمایشگاهی

نشست‌های تخصصی

Transaction pich

نشست‌های B2B

پاویون متخصصان ایرانی خارج از کشور

پاویون جوانان خلاق و صاحب ایده

شبکه سازی نوآوران با مدیران

کارگاه‌های ایده پردازی

نشست‌های سرمایه‌گذاری

گفتگوهای رسانه‌ای و ستاد خبری تراکنش ایران

سالن شماره ۲ نمایشگاه ویژه زیست بوم نوآوری، استارتاپی، SMEها، دانش بنیان‌ها و…

اخذ غرفه‌ها به همراه پکیجی از خدمات جانبی همراه است.

انتخاب غرفه بر اساس ماژول‌های معرفی شده ممکن است.

قیمت هر ماژول متناسب با متراژ غرفه و خدمات جانبی تعیین شده است.

رزرو غرفه صرفاً با عقد قرارداد قطعی و پرداخت وجه مقدور است.

هزینه غرفه سازی بر عهده متقاضیان می‌باشد.

ستاد برگزاری می‌تواند غرفه‌سازی با قیمت مناسب را به متقاضیان پیشنهاد دهد.

از سایت www.transaction.events اطلاعات مربوط به هر غرفه را دریافت کنید.

بخش Transaction pich

هدف از Transaction pich، معرفی تیم‌های استارتاپی و دستاوردهای آنان در حضور داوران، علاقمندان و خبرنگاران رسانه‌ایست. در طول برگزاری ۳ روزه تراکنش ایران این فرصت ویژه برای همه تیم‌ها فراهم خواهد شد و متعاقباً برنامه زمان‌بندی آن اعلام می‌شود.

پاویون متخصصان ایرانی خارج از کشور

بخشی از فضای نمایشگاهی به متخصصان ایرانی خارج از کشور اختصاص خواهد یافت، تا امکان معرفی چهره به چهره تجربیات خود و همچنین همکاری با اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری برای آنان فراهم شود.

متخصصان ایرانی خارج از کشور بصورت حقیقی و حقوقی می‌توانند در این پاویون حضور یابند و در تعامل با اکوسیستم داخلی کشور، بستر رشد و توسعه را فراهم سازند.

پاویون صاحبان ایده و نوآوری (بخش ایده پردازی)

بخشی از فضای نمایشگاهی به نوآورانی اختصاص خواهد یافت که گرچه ایده‌ها و انگیزه‌های نوآورانه فراوانی دارند، اما هنوز امکان تیم سازی و خلق محصول را نیافته‌اند و چه بسا با حضور در این پاویون همکاران و شرکایی را بیابند که بتوانند ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

همه افراد ایده‌پرداز می‌توانند در این بخش مشارکت کنند و همراهان خود را برای خلق یک کسب و کار نوین شناسایی کنند.

بخش شبکه سازی

با توجه به حضور هزاران نفر از مدیران ارشد و میانی اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت، فناوری و سرمایه‌گذاری در این رویداد، فرصت ویژه‌ای برای شبکه سازی نوآوران خلق خواهد شد تا مسیر آن ها را در کسب و کار تسهیل سازد.

بخش نشست‌های سرمایه‌گذاری B2B

یافتن شرکای تجاری و سرمایه‌گذاری برای بلوغ راه حل‌ها و محصولات نوآورانه، یکی از مهمترین اهداف رویداد بزرگ تراکنش ایران است که با برگزاری نشست‌های سرمایه‌گذاری و B2B  این مهم برای نوآوران حاضر در رویداد فراهم می‌باشد.

بخش رسانه‌ای و ستاد خبری رویداد تراکنش ایران

معرفی نوآوران، بیان دغدغه‌ها و دیدگاه‌های آنان با بهره‌گیری از حضور رسانه‌های تخصصی، ملی و اقتصادی یکی از بخش‌های مهم تراکنش ایران است که فرصت ویژه‌ای را در اختیار حاضرین خواهد گذاشت. تراکنش ایران علاوه بر معرفی نوآوران، امکان فراگیر شدن دغدغه‌های ملی نوآوران را فراهم می‌سازد.

 نشست های بخش نوآوری

  • هر یک از نشست‌ها ۸ عضو کمیته علمی خواهند داشت.
  • از نوآوران استارتاپ‌ها و علاقه‌مندان برای عضویت در کمیته‌های علمی تراکنش دهم دعوت بعمل می‌آید.
  • عناوین ۱۲ نشست را ملاحظه کنید، کارگروه مد نظر را خود را انتخاب و به اطلاع مرکز فابا برسانید.
  • کمیته علمی هر کارگروه، پس از نهایی شدن تشکیل و سرفصل‌های ضروری برای بحث در نشست را تعیین و همچنین بیانیه کارگروه را تدوین خواهند کرد.
  • نشست‌های تخصصی در روزهای ۱۸ و ۱۹ دی ماه در سالن غدیر با گنجایش حداقل ۲۰۰ نفر برگزار می‌شود.
  • مدت زمان هر نشست حداکثر یک ساعت می‌باشد که طبق جدول با مدلی نوآورانه ارائه خواهد شد.
  • اخبار و گزارش مباحث کلیه نشست‌ها به صورت وسیعی انتشار و بازتاب رسانه‌ای خواهد یافت، فیلم کامل نشست‌ها ضبط و مجدداً در بهمن ماه در سایت‌های خبری و تلویزیون اینترنتی پخش می‌شود. همچنین محتوای سخنرانی‌ها در قالب کتاب “دغدغه‌های نوآوران” چاپ و منتشر می‌شود.
  • بانک‌ها، مراکز نوآوری و شرکت‌ها می‌توانند اسپانسر نشست مورد علاقه خود شوند. (شرح خدمات اسپانسری را از همکاران ستاد برگزاری دریافت کنید.)
  • سخنرانان هر نشست با همفکری مرکز فابا و اسپانسر نشست برگزیده می‌شوند.
  • برای مشارکت در این بخش با شماره‌ همراه ۰۹۱۲۲۳۴۹۰۶۸ (دکتر زهرا پویافر مدیر مرکز نوآوری) و شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹ (خانم زنگنه) و آدرس ایمیل startup@transaction.events مکاتبه کنید.

عناوین نشست های زیست بوم نوآوری

۱.فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم. (design thinking and innovation (تفکر طراحی و نوآوری)

۲.شبیه چشمه آبی یا کپی برابر اصل؟ (نوآوری یا کپی هوشمندانه؟ مسئله این است)

۳.باورم بر آب روید، نی سراب! (چالش‌های سرمایه‌گذاری در عرصه نوآوری و استارتاپی)

۴.محصول عمل باطل و بی‌مایه فطیر است. (تامین مالی زنجیره تامین، مسئله بزرگ این روزها)

۵.به کجا چنین شتابان؟! (تب coinها به کجا می‌رود)

۶.این راه را این نهایت، صورت کجا توان بست؟ (توکنایز کردن دارایی‌ها، آری یا نه؟)

۷.باور زندگی می‌خواهد رویش میوه‌های فصل جدید. (صنعت‌گرا شدن زندگی مالی با هوش مصنوعی)

۸.جهان با تو تفاوت دارد انگار. (تشابه‌ها و تفاوت‌های روند جهانی و داخلی فین‌تک)

۹.از کوزه برون همان تراود که در اوست. (ابر مسائل حقوقی و تنظیم‌گری فین‌تک)

۱۰.چه می‌بینی در این آشفته بازار؟ (بیم‌ها و امیدهای رمز ارزها در زندگی شهروندان)

۱۱.خوش بود سرچشمه‌ای زاینده رود. (زیست بوم نوآوری و دانش بنیان‌ها در آئینه اسناد بالادستی)

۱۲.زندگی راهی پر از گرداب‌هاست! (عوامل رشد دیر هنگام smeها)

رویداد بزرگ فناوری های مالی ایران، در دوره دهم با برنامه‌هایی متنوع ۱۷ تا ۱۹ دی ماه و با موضوع محوری”آینده باهوش است”، میزبان متخصصان، مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در تهران خواهد بود، تا در کنار هم به بررسی و نقد مسائل روز این حوزه بپردازند. در تراکنش دهم ایران بیش از ۲۰۰ نفر در قالب هیئت علمی، بیش از ۴۰ نفر در کمیته‌های داوری، بیش از ۱۰۰ سخنران نشست‌های تخصصی، راهبری این رویداد را برعهده خواهند داشت و محتوایی متناسب با روندهای روز و دغدغه کسب و کارها رقم می زنند.

این رویداد که در سال جاری دهمین گام بلوغ خود را بر می‌دارد، جذاب‌تر، پررونق‌تر و متنوع‌تر از هر سال برنامه‌ریزی شده است و با موضوع محوری “آینده باهوش است” فصل نوینی از پویایی بانکداران، فناوران و نوآوران را رقم خواهد زد و بیش از دوازده هزار نفر از مدیران، متخصصان و فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت، فناوری و نوآوری را گرد خواهد آورد و با برگزاری بخش نمایشگاهی، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های معرفی، جشنواره های تخصصی و…. فراتر از یک رویداد به هم اندیشی ،شبکه سازی و توسعه بازار بانک‌ها و شرکت‌ها یاری خواهد رساند.

برای اطلاع از جزئیات هر بخش از نمایشگاه دهم تراکنش ایران بروشور پیوست را بخوانید، زمانبندی آن را مد نظر قرار دهید و برای حضور موثر خود از هم اکنون اقدام کنید.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=88384

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *