کودکان و نوجوانان روستای ده عسکر بهاباد صاحب زمین چمن شدند

کودکان و نوجوانان روستای ده عسکر بهاباد صاحب زمین چمن شدند
کودکان و نوجوانان روستای ده عسکر بهاباد صاحب زمین چمن شدند
با اجرای پویش حال خوب بنیاد علوی و همزمان با افتتاح سیصدوپنجاهمین زمین چمن احداثی توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، زمین چمن فوتبال روستای ده عسکر شهرستان‌ بهاباد در استان یزد به بهره‌‌برداری رسید.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ افتتاح این زمین چمن مصنوعی در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و شناسایی استعدادهای بالقوه نوجوانان و جوانان مناطق کمتر برخوردار در مناطق روستایی انجام شد.

چمن فوتبال مصنوعی روستای ده عسکر همزمان با پنج چمن مصنوعی درسراسر کشور به منظور اوقات فراغت جوانان و نوجوانان روستایی افتتاح شد.

چمن مصنوعی روستای ده عسکر شهرستان بهاباد با هزینه‌کرد ۷ میلیارد ریالی بنیاد علوی و به متراژ ۹۲۴ مترمربع نصب و احداث شد و دهیاری این روستا نیز عملیات زیرسازی را برعهده گرفت.

یادآور می شود: احداث و نصب زمین چمن روستای راسفند شهرستان ایذه در استان خوزستان، همزمان با سیصدوپنجاهمین زمین چمن مصنوعی بنیاد مستضعفان روستای اسلام آباد شهرستان آق قلا در استان گلستان به صورت ویدئو کنفرانس توسط محمودی عسگری آزاد سرپرست بنیاد علوی و عضو هیات امنای بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و با حضور محسن مردعلی جانشین مدیرعامل بنیاد علوی و جمعی از مسئولان کشوری، استانی و مردم برگزار شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=86892

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *