رضایت حداکثری بیمه‌گذاران اربعین نوعی فرهنگ‌سازی عمیق به شمار می‌رود

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از موکب بیمه معلم در فرودگاه امام خمینی (ره) :
رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می رود
رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از موکب بیمه معلم در فرودگاه امام خمینی (ره) :
رضایت حداکثری بیمه‌گذاران اربعین نوعی فرهنگسازی عمیق به شمار می‌رود
صنعت بیمه کشور در پوشش بیمه‌ای زائران بین الحرمین فراتر از ماموریت‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل خواهد کرد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در موکب بیمه معلم در فرودگاه امام (ره) حضور داشت با تشریح آخرین تصمیمات و مصوبات کمیته اربعین صنعت بیمه، اظهار داشت: پوشش بیمه ای بزرگترین رویداد عاشورایی و راهپیمایی جهان اسلام توسط صنعت بیمه باید به عنوان الگویی برای مدیریت جهادی تبیین و معرفی شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از تلاش های صورت گرفته توسط شرکت بیمه معلم در ایام اخیر قدردانی کرد و افزود: رضایت حداکثری بیمه گذاران اربعین یک نوع فرهنگسازی عمیق به شمار می رود و شرکت بیمه گذار باید این مساله را با دقت و حساسیت دنبال کند.

گفتنی است در این بازدید جمعی از بیمه گذاران اربعین، دیدگاه ها و نقطه نظرات خود را با رئیس کل بیمه مرکزی مطرح کردند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=86403

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *