پرداخت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به اعضای مشمول از ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

پرداخت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به اعضای مشمول از ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
پرداخت وام صندوق قرض‌الحسنه شاهد به اعضای مشمول از ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
محمود تبریزی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره دستور پرداخت وام از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را به مدیریت اعتبارات و تسهیلات اعلام کرد.

به گزارش توسعه پویا، دکتر تبریزی پس از برگزاری جلسات متعدد در جهت چگونگی پرداخت وام و نحوه کسر کارمزد و بیمه و همچنین انتقال و مدیریت ریسک مانده بدهکار وام‌های گروهی در سال ۱۴۰۳ به مدیریت اعتبارات و تسهیلات  اعلام کرد که نسبت به تدوین دستورالعمل پرداخت وام اقدام نمایند.

در این نشست‌ها مقرر شد آقای عبدالله عباسی  مدیر محترم  اعتبارات و تسهیلات با همکاری مهندس رضایی مدیر محترم فناوری اطلاعات  نسبت به تدوین  و ارسال  دستور العمل ارائه خدمات و همچنین آماده سازی زیرساخت سیستم ثبت وام  به جامعه ایثار و شهادت در سال ۱۴۰۳ قبل از۲۵ اردیبهشت ماه جاری اقدام نماید.

گفتنی است روسای محترم مناطق و استان‌ها با همکاران محترم  می بایست نسبت به ثبت وام  اعضا مشمول  از ۲۶ اردیبهشت ماه ، بعد از ابلاغ دستورالعمل تا سه برابر حق عضویت نزد صندوق  تا سقف یک میلیارد ریال  (۱۰۰ میلیون تومان ) اقدام و جهت پرداخت  به ستاد مرکز ارسال نمایند.

شایان ذکر است پرداخت وام در مناطق و استان‌ها و همچنین  ستاد مرکز از طریق لینک پیامک، اینترنت بانک و مراجعه حضوری به بانکداران محترم اجرائی و  همکاران صف در مراکز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان‌ها و مناطق صندوق انجام می‌شود.

محمود تبریزی 

مدیر عامل 

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=79965

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *