گردهمایی هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ برگزار می‌شود

گردهمایی هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ برگزار می‌شود
گردهمایی هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ برگزار می‌شود
گردهمایی بزرگ کارگزاری حافظ، مهم‌ترین رویداد کمپین حافظ تا حافظ است که در سالروز تولد کارگزاری حافظ روز سه‌شنبه ۱۱ آبان با حضور کارشناسان، مدیران، سهامداران، مشتریان و سایر ذی نفعان کارگزاری حافظ و همچنین مهمانان دعوت شده به صورت زنده از صفحه اینستاگرام و کانال آپارات این کارگزاری با اجرای آرش سروری، برگزار می‌شود.

به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین: در آستانه هفدهمین سالگرد تاسیس شرکت کارگزاری حافظ یکی از شرکت های زیر مجموعه این بانک، نشست خبری با حضور بیش از۴۰ خبرنگار و رسانه مطرح با محوریت ریبرندینگ کارگزاری از ساعت ۱۶تا۱۷ برگزار می‌شود.

از ساعت ۱۸ به صورت رسمی مراسم گردهمایی آغاز خواهد شد و تا ساعت ۲۲ ادامه دارد.از برنامه‌های آغازین این گردهمایی، سخنرانی مدیرعامل کارگزاری حافظ، رئیس هیئت مدیره و معاونت توسعه درباره ریبرندینگ خواهد بود.

اجرای برنامه استندآپ کمدی با حضور حسن ریوندی و برگزاری برنامه «پنل تخصصی بازار سرمایه» توسط سعید لیلاز(اقتصاددان)، جواد عشقی‌نژاد(کارشناس ارشد بازار سرمایه) و وحید محمودیان(خبره تکنولوژی‌های مالی) از مهم‌ترین رویدادهای این گردهمایی است.

نهایتاً جذاب‌ترین بخش این گردهمایی مربوط به اجرای آنلاین «مسابقه شعر مورد علاقه‌ات» از حافظ است و قرعه‌کشی توسط مدیران ارشد کارگزاری حافظ برگزار خواهد شد.

رونمایی رسمی از تندیس لوگوی جدید کارگزاری حافظ به همراه بریدن کیک سالگرد تاسیس لابلای برنامه ها انجام خواهد شد.
برای تماشای پخش زنده گردهمایی هفدهمین سالگرد تاسیس کارگزاری حافظ، صفحه اینستاگرام

https://www.instagram.com/hafezbroker/

و کانال آپارات کارگزاری حافظ

https://www.aparat.com/hafezbroker

را دنبال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *