کپی مدارک انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، فقط برای احزار هویت است

کپی مدارک انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، فقط برای احزار هویت است
معاون حقوقی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی:
کپی مدارک انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، فقط برای احزار هویت است
معاون حقوقی شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، اطلاعات از ثبت احوال دریافت می‌شود و کپی مدارک صرفا برای احراز هویت متقاضیان است.

به گزارش توسعه پویا، فرزانه یاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، اظهار داشت: ارائه مدارک هویتی یا کپی مدارک، صرفا برای احراز هویت ابتدایی وراث متوفیان سهام عدالت است.

وی با تاکید بر این نکته که وراث متوفیان سهام عدالت باید فقط به بانک‌های منتخب و شرکت‌های کارگزاری مراجعه کنند، افزود: چون در اغلب موارد در گواهی حصر وراثت، کد ملی و مخصوصا تاریخ تولد وراث درج نشده و سرویس ثبت احوال هم با دریافت کد ملی و تاریخ تولد، مشخصات افراد را ارائه می‌کند، بنابراین در فرایند انجام انتقال سهام متوفی به وراث، صرفا یک مدرک برای احراز هویت متوفی لازم است و حتی کپی مدارک هم از وراث دریافت نمی‌شود.

یاری با بیان اینکه نگاه ما در فرایند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث آنها، حمایتی و تسریع در امور است، گفت: اگر متقاضیان به جای ارائه اصل مدارک هویتی، صرفا کپی مدارک را هم ارائه دهند، کار پذیرش متقاضیان انجام می‌شود.

وی در انتها افزود: متقاضیان انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، باید اطلاعات صحیح و دقیق را فقط از منابع رسمی خبری دنبال کنند و تحت تاثیر افراد و منابع خبری غیر رسمی قرار نگیرند.

لینک کوتاه: https://toseepooya.ir/?p=75188

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط