چشم مهمانان خارجی اکسپو ۲۰۲۴ به دنبال اوره با کیفیت پردیس

ترافیک در ایستگاه پردیس
چشم مهمانان خارجی اکسپو ۲۰۲۴ به دنبال اوره با کیفیت پردیس
با گذشت سومین روز از برگزاری اکسپو ۲۰۲۴، ششمین نمایشگاه معرفی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، غرفه شرکت پتروشیمی پردیس میزبان مهمانان زیادی از کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی بود.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی شرکت پتروشیمی پردیس، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام IRAN EXPO ۲۰۲۴ از تاریخ ۸ تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. این رویداد، بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور است و برآوردها نشان‌دهنده حضور بیش از ۲۵۰۰ تاجر و بازرگان از ۱۱۹ کشور جهان در این نمایشگاه است.

شرکت پتروشیمی پردیس، بزرگترین مجتمع تولیدکننده آمونیاک و اوره در خاورمیانه در کنار دیگر زیرمجموعه های گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در سالن ۳۸B این نمایشگاه با ارائه دو محصول کلیدی آمونیاک و اوره حضور فعالی دارد.

در طول روزهای طی شده از نمایشگاه، غرفه پتروشیمی پردیس میزبان مهمانانی از کشورهای چین، کامرون، هند، ازبکستان، تاجیکستان، عمان، اوگاندا، استرالیا، روسیه، پاکستان، افغانستان و نمایندگان ایرانی شرکت هایی از امارات متحده عربی، عراق و ترکیه بود و پیشنهادات زیادی برای خرید اوره باکیفیت پردیس از سوی تجار و نمایندگان شرکت های بازرگانی دریافت شد که در حال بررسی است.

بازدید سردار ابن الرضا مدیرعامل ساتا، سردار محمدنجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع، سردار صالح فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی و همکاری های ملی و فراملی ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر عبوری مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری غدیر، دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و تعدادی از مدیران کشوری، از دیگر رویدادهای غرفه هلدینگ نفت و گاز پارسیان و شرکت پتروشیمی پردیس در سه روز گذشته بود.

شرکت «پتروشیمی پردیس» سال گذشته با صادراتی به وزن ۲۷۶۶ هزار تن و ارزش ۸۶۳ میلیون دلار، سهمی در حدود ۲ درصد از وزن و ۷‏/۱ درصد از ارزش صادرات ایران را تشکیل داده و در رتبه دوم صادرکنندگان قرار گرفته است.

رویدادهای مهمی نظیر نمایشگاه «ایران اکسپو»، زمینه‌های قابل‌توجهی را برای ارتباط میان فعالان اقتصادی کشورهای دیگر با فعالان اقتصادی ایران ایجاد می‌کند. این نمایشگاه به‌عنوان یک حلقه واسط، تولیدکنندگان کشورهای مختلف را با تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی به‌هم پیوند می‌دهد. بیش از ۸۰۰ شرکت صادراتی برتر در ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود میزان قراردادهای تجاری منعقدشده به تقریباً دو برابر نمایشگاه دوره قبل، یعنی حدود چهار میلیارد دلار برسد.

همچنین، بیش از ۳۰۰ مترجم تجاری برای این دوره آموزش داده شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۹۰۰ نشست B2B در طول برگزاری نمایشگاه با حضور این تعداد مترجم برگزار شود.

این نمایشگاه، با حضور تجار و بازرگانان کشورهای دنیا، تحریم‌های ظالمانه را کاهش داده و روابط اقتصادی گسترده‌تری را ایجاد می‌کند. همچنین، ایجاد پایگاه‌های اقتصادی در دنیا و افزایش نفوذ سیاسی و اقتصادی در عرصه بین‌المللی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=79257

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *