پیام تبریک مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی

پیام تبریک مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی
پیام تبریک مدیرعامل بیمه تعاون به مناسبت نوروز باستانی
وقت آن شد که به گل حکم شکفتن بدهی
ای سرانگشت تو آغاز گل افشانی‌ها
چشم تو لایحه‌ی روشن آغاز بهار
طرح لبخند تو پایان پریشانی‌ها

بهار طبیعت، آغاز دگرگونی «زمین» و «زمان» است. زمین، بخشنده می‌شود و درختان و گل‌ها را یارای شکفتن می‌دهد. زمان، نو می‌شود و جهان را به نو شدن وا می‌مدارد.
نشانه هوشمندی، درایت و طبع لطیف ایرانیان باستان، همین بود که بر خلاف دیگران، فصل «بهار» را «نوروز» و آغاز سال نو قرار دادند و ما را برای همیشه به دلیل این انتخاب، خوشحال و خوش‌‌وقت کردند.
پیام نوروز، چیزی جز رها شدن از افسردگی و سختی زمستان و شروع یک دوره جدید در زندگی نیست. اکنون زمستانی که با سرمای خود، غنچه را از گل، میوه را از درخت و سبزی را از طبیعت می گیرد، جای خود را به بهاری می دهد که جوانه، شکوفه و سرسبزی را به زندگی بازمی‌گرداند.
«نوروز»، همان زمانی است که همه ما در دوران حیات، انتظارش را می‌کشیم؛ زمانی که بتوانیم از گذشته سخت، به دوران شکوفایی ورود کنیم و با تلاش مضاعف، به جلو گام برداریم.
با این نگاه، می‌توان «بیمه» را تضمین بهار برای زمستانی دانست که ممکن است دیر یا زود، در انتظار هر کسی باشد. «بیمه» است که می‌تواند یک «زمستان» خسارت بار را به «بهار» پر از شکوفه و لبخند مبدل کند.
اکنون که سال ۱۴۰۳ آغاز می‌شود، ضمن عرض تبریک به شما، از خدای متعال می‌خواهیم همه روزهای ما را «نوروز» قرار دهد و کمک کند که بتوانیم با یاری یکدیگر، دنیایی آبادتر بسازیم و آینده خود و فرزندانمان را در مقابل طوفان حوادث و بلایای ناگزیر، «بیمه» کنیم.

یونس مظلومی
مدیرعامل

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=77631

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *