پژوهشگر برگزیده شرکت ملی پست توسط وزیر ارتباطات تقدیر شد

پژوهشگر برگزیده شرکت ملی پست در نخستین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط عیسی زارع پور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست، در نخستین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط عیسی زارع پور؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اهدای لوح سپاس از علیرضا ایزدی؛ پژوهشگر برترشرکت ملی پست تقدیر شد.
بنا براین گزارش آیین نخستین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز دوشنبه۲۸ آذرماه در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
در این مراسم که با حضور عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وزیر و جمعی از پژوهشگران و اساتید دانشگاهی برگزار شد، از پژوهشگران دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  تقدیر شد.
در این آیین‌ علیرضا ایزدی به دلیل تلاش، نواندیشی، نوآوری و ترویج علم و فناوری در راستای تحقق اهداف کشور در حوزه ارتباطات  و فناوری اطلاعات با اهدای لوح و تندیس جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت. 
گفتنی است ایزدی با ارائه دو مقاله با موضوعات «بهینه سازی کنترل پرواز پهپادها برای ارائه محصولات خونی حساس به حرکت و لرزش» و «رویکرد شبکه عصبی ترکیبی و استفاده از هوش مصنوعی برای کنترل تراکم شبکه های TCP/IP» در این جشنواره حضور یافت.
وی دارای مدرک تحصیلی دکترای مهندسی برق کنترل و هم اکنون‌ رئیس اداره ساختمان و تاسیسات شرکت ملی پست است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=48993

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط