- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

پیشرفت کشور مرهون توانمندی بانوان است

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام:
پیشرفت کشور مرهون توانمندی بانوان است
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام:
پیشرفت کشور مرهون توانمندی بانوان است
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر امروز کشور مرهون توانمندی بانوان و استفاده از ظرفیت آنها در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا [۱] به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق در مراسم تقدیر از بانوان که به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار شد افزود: بانوان [۲] به عنوان بازوهای توانمند کشور امروز با فعال بودن در بخش های مختلف دوشادوش مردان توانسته اند که به موفقیت های بزرگی که منجر به توسعه کشورمان می شود دست یابند.

وی اضافه کرد: در واقع با شناسایی ظرفیت و توانمندی‌های بانوان امروز به عنوان یک نیروی فعال سازنده به آنها نگریسته می‌شود.

ثناگو مطلق در ادامه با اشاره به نقش ارزنده و تاثیر گذار بانوان در منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان کرد: بانوان فعال در این منطقه به خصوص طی سال‌های اخیر توانسته اند در پیشبرد اهداف پیام نقش موثری داشته باشند که قابل ستایش است.

وی در ادامه به حضور شرکت های فعال در منطقه اشاره کرد و افزود: بخش زیادی از فرصت‌های شغلی ایجاد شده توسط این شرکت ها مربوط به بانوان بوده که توانسته‌اند عامل موثری در جهت ایجاد رونق تولید در منطقه باشند.

[۳] [۴]