فرهنگیان از تسهیلات پروازی فرودگاه پیام بهره‌مند می‌شوند

فرهنگیان از تسهیلات پروازی فرودگاه پیام بهره‌مند می‌شوند
فرهنگیان از تسهیلات پروازی فرودگاه پیام بهره‌مند می‌شوند
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: با عقد تفاهم‌نامه‌ای فرهنگیان البرزی از تسهیلات پروازی از جمله تخفیف و تقسیط پروازها برخوردار می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا، نادر ثناگو مطلق در حاشیه بازدید مدیر کل آموزش و پرورش البرز از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اشاره به توسعه مسیرهای پروازی از این فرودگاه افزود: هدف این است که با توسعه این پروازها مردم استان و منطقه بتوانند هر چه بیشتر از این خدمات بهره گیرند.

وی افزود: در این بین و با توجه به نقشی که آموزش و پرورش و به‌خصوص معلمان در سازندگی کشور و تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم دارند، منطقه در نظر دارد تا با ارائه تسهیلاتی در قالب تفاهم‌نامه سهم خود را در ارائه خدمات به این قشر ایفا کند.

ثناگو مطلق تخفیف و تقسیط پروازهای مسافری فرودگاه بین المللی پیام را از جمله این خدمات عنوان و خاطرنشان کرد: همچنین این ظرفیت در منطقه وجود دارد که برخی از کالاهای مورد نیاز که توسط واحدهای صنعتی مستقر در منطقه تولید می‌شود در قالب همین تفاهم‌نامه در اختیار تعاونی آموزش و پرورش استان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند توسط مرکز نیکوکاری پیام اشاره و اظهار داشت: با آغاز شدن فصل مدارس این مهم به صورت جدی در برنامه‌های پیام قرار گرفته و تاکنون چندین دستگاه تبلت به این دانش آموزان اهدا شده است.

ثناگو مطلق ادامه داد: بنا داریم تا تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند را تا پایان فصل مدارس ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *