پنجمین جشنواره ملی جهادگران آغاز شد

آیین آغاز به کار پنجمین جشنواره ملی جهادگران با حضور سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی، وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی و اسماعیل عجم مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی در این مراسم گفت: نظام اسلامی با مدل رفتاری پایه‌گذار انقلاب، مقام معظم رهبری و به پشتوانه مکتب عاشورایی و علوی جوانانش به این مرحله رسیده است که جریان جهادی کشور مانند توان هسته‌ای به عامل بازدارندگی کشور تبدیل شده است.

وحید خاوه ای مدیرعامل بنیاد علوی در آئین افتتاحیه پنجمین جشنواره ملی جهادگران گفت: امروز در کشور به وحدت و ایجاد روابط بین گروه‌های کشور نیاز داریم.

خاوه ای نقش رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب را در دوران سال دفاع مقدس تأثیرگذار و با اهمیت بر شمرد و تاکید کرد: ابزار هنر، رسانه و ادبیات برای این اتحاد و ایجاد همدلی در کشور یکی از نیازهای اساسی و  لازم است.

معاون بنیاد مستضعفان با اشاره به حماسه‌آفرینی رزمندگان ایران در جبهه‌ها و اهمیت اطلاع رسانی در این زمینه بیان داشت:  آنچه باعث شد در زمان دفاع مقدس، اتحاد میان مردم تشکیل شده و پایدار بماند، فعالیت‌های رسانه‌ای مانند روایت فتح بود.

در ادامه هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: کار جهادی، تجلی همان ایده جذاب است. زمان همه‌گیری کرونا که همه فرار می‌کردند، بچه‌های جهادی پای کار ایستادند. این منطق باید عمومی شده و به شعاع منطق انقلاب اسلامی برسد تا به فراتر از مرزها برود، دنیای فعلی، دنیایی است که می‌گوید مشکل تو به من ارتباطی ندارد اما ایده جهادی می‌گوید مشکل تو، مشکل من هم هست لذا تکثیر این منطق کار بسیار ارزشمندی است.

در پایان مراسم افتتاحیه، از پوستر پنجمین جشنواره ملی جهادگران با حضور گروه های جهادی و مسئولین رونمایی شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69581

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *