هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان لرستان

هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان لرستان
هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون در استان لرستان
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت طی سال جاری هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک در شعب استان لرستان پرداخت شده است.

به گزارش توسعه پویا، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی بازدید شعب مرکزی و علوی خرم‌آباد اظهار داشت: ارائه خدمات بانکی باکیفیت و توجه به رضایت مندی مشتریان موجب سیر صعودی شاخص‌های عملکردی است

وی افزود: گزارش‌های ارائه شده براساس شاخص‌های عملکردی در این شعب، تحقق برنامه‌های عملیاتی طی ده ماهه نخست سالجاری را نشان می‌دهد. استان در سال جاری هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات به تعاونگران، کارآفرینان و عموم مردم پرداخت نموده است.

این مقام بانکی تصریح نمود: این دو شعبه در حوزه جذب منابع و درآمدهای مشاع و غیرمشاع و همچنین در زمینه سوددهی عملکرد مثبتی داشته و از شعبه های خوب ما در سطح کشور به شمار می‌روند.

شیخ حسینی یادآور شد: ارائه خدمات باکیفیت و تمرکز بالا و به‌دور از حاشیه و توجه به افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان موجب حرکت رو به جلوی استان و تحقق برنامه‌های تدوین شده است.

وی عملکرد شعب استان را مطلوب ارزیابی و تأکید کرد: البته برای رسیدن به جایگاه اصلی در حوز‌ه‌های مختلف کاری، تلاش بیش‌تری لازم است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان نمود: مزیت اصلی این بانک چابکی در ارائه خدمات بانکی علی الخصوص پرداخت تسهیلات است که آمارهای موجود بیانگر رضایت مندی مطلوب مشتریان در سطح استان، در ارایه خدمات است.

وی یکی از نکات مثبت این شعب را در حوزه جذب منابع، میانگین مناسب و رشد متوازن منابع عنوان کرد و افزود: شعب استان تکالیف خود را به نحو احسن انجام داده‌اند به گونه‌ای که در اکثر برنامه‌های تعین شده ، فراتر از تحقق برنامه حرکت کرده است و نسبت به عملکرد سال گذشته راندمان رو به رشدی را نشان می دهند

این مقام بانکی عنوان کرد: حرکت در مسیر سوددهی شعب، مستلزم توجه و بکارگیری صحیح سیاست های اعتباری بانک و تغییر ذائقه مشتریان در اخذ تسهیلات کوتاه مدت و ارائه خدمات کارمزد محور است.

شیخ حسینی با بیان اینکه تیم مدیریتی استان با برنامه ریزی موثر و مدون روند رو به رشدی طی کرده‌ است از زحمات آنها تشکر و قدردانی به عمل آورد

در این جلسه که با حضور معاونین مدیر عامل و مدیران ستادی همراه بود، سیدمسعود هاشمی‌نژاد، مدیر شعب استان لرستان، روسا و همکاران دو شعبه نیز در خصوص عملکرد، برنامه های پیشنهادی و چالش ها و فرصت های پیش رو مطالبی را ارائه دادند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=75489

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *