هشتمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، به ریاست مدیرعامل برگزار شد

هشتمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، به ریاست مدیرعامل برگزار شد
هشتمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران، به ریاست مدیرعامل برگزار شد
هشتمین جلسه شورای پژوهش پست بانک ایران با هدف بررسی پروپوزال‌های منتخب طرح‌های پژوهشی، اتخاذ تصمیم برای واگذاری طرح‌های پژوهشی به شرکت‌ها و چهار طرح پژوهشی مصوب، استفاده از ظرفیت مشاور متخصص جهت تهیه و تدوینRFP و بررسی نتایج طرح یک پژوهش عصر امروز شنبه ۲ دی ماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، در این جلسه که به ریاست دکتر بهزاد شیری مدیرعامل برگزار شد، طرح های پژوهشی«سنجش اثربخشی استفاده بهینه از ظرفیت موجود در باجه های بانکی روستایی برای تبلیغات بانک» و «بررسی آثار و پیامدهای فعالیت پست بانک ایران در مناطق روستایی» مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در خصوص چهار طرح پژوهشی؛ تدوین مدل اعتبارسنجی کسب و کارهای حوزه ICT و پیاده سازی آن، بررسی و شناخت راهکارهای نوین در برقراری امنیت بانکداری باز و APIهای بانکی، طراحی مدل هوشمندسازی و سفارشی سازی خدمات بانک در حوزه ICT و طراحی مدل استاندارد PCI DSS در پست بانک ایران تصمیم‌گیری شد.

در این جلسه، استفاده از ظرفیت مشاور متخصص جهت تهیه و تدوینRFP پروژه‌های «معماری سازمانی فناوری اطلاعات پست بانک ایران برمبنای توگف بایان با رویکرد معماری سرویس گرا» و طراحی مدل استاندارد ITIL در پست بانک ایران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، اتخاذ تصمیم برای واگذاری طرح های پژوهشی به شرکت ها با توجه به تبصره اصلاحی ذیل ماده ۹ آیین نامه بند ه ماده ٢۹ قانون برگزاری مناقصات و بررسی نتایج طرح پژوهشی «طراحی و پیاده سازی مدل ارزیابی اثر بخشی دوره های آموزشی بارویکرد ارتقا کیفیت در طراحی و اجرای دوره های آموزشی پست بانک ایران» از دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه بود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=72018

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *