نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می‌شود

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می‌شود
نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور برگزار می‌شود

در راستای حمایت از تولیدات داخل، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش توسعه پویا، نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور با هدف تولید و ترویج مولفه‌های مدیریت جهادی در کشور، با شناسایی مدیران موفق جهادی و واحدهای تولیدی و خدماتی موفق در کشور برگزار می‌شود.

در همین رابطه محمدحسین سپهر رئیس هیات مدیره انجمن جهادی کشور گفت: مدیریت جهادی دارای مولفه‌ها و شاخص‌هایی چون، تلاش خستگی ناپذیر، استفاده از فرصتها در تهدیدات، عدم تسلیم در برابر موانع، انجام کار در شرایط سخت و مدیریت در فقدان منابع کافی است.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این نمایشگاه معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی کشور بوده و ما تلاش می‌کنیم ضمن حمایت از تولید داخل، عاملی برای هم‌افزایی و تعامل بخش دولتی و خصوصی باشیم.

سپهر با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ظرفیت‌ و فضایی تعاملی ایجاد می‌شود که نهادها بتوانند به هم معرفی شوند، خاطرنشان کرد: اتصال ظرفیت‌های بخش دولتی و خصوصی یکی از مهمترین اهداف ما در تشکیل این نمایشگاه است. به‌طوری‌که مثلا نیازهای دولت توسط بخص خصوصی تامین شود و همینطور بالعکس.

وی ادامه داد: در بخش تولید شرکت‌هایی هستند که بدون اتکا به منابع خارجی و دولتی با روحیه جهادی و با تلاش بسیار موانع را برطرف کرده و به تولید می‌پردازند.

رئیس هیات مدیره انجمن جهادی کشور اذعان کرد: یکی از مهمترین شاخه‌هایی که از آنها حمایت می‌کنیم شرکت‌های دانش‌بنیان است. این شرکت‌ها بررسی، امتیاز بندی شده و برای شرکت در نمایشگاه دعوت می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به هدف تسهیل‌گری برای بخش‌های تولیدی کشور، بیان کرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندهای جهادی کشور این است که تعاملات بین دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها هموار شده و موانع از سر راه واحدهای تولیدی کنار برود.

سپهر در ادامه با اشاره به اینکه شناسایی مدیران جهادی برای حمایت از اشتغال‌زایی برای ما مهم است، افزود: کار ما در انجمن حمایتی بوده و تکمیل کننده ظرفیت جهادی نهادها است.

شایان ذکر است در این نمایشگاه واحدهای بانک، بیمه، بورس، صنعت و معدن، حمل و نقل، مخابرات، صنایع ساختمانی، صنایع خودرویی، تجهیزات صنعتی، صنایع نساجی و پوشاک، گردشگری و صنایع دستی، محصولات شیمیایی، صنایع پزشکی و دندانپزشکی، چاپ و بسته بندی، امداد و نجات و … امکان حضور دارند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی www.iranajc.com مراجعه و یا با شماره‌های ۲۲۷۱۳۰۲۳-۰۲۱ و ۲۲۷۰۱۳۰۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

گفتنی است، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=33649

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط