نمایشگاه تراکنش ایران، میزبان برگزاری نشست‌ها و میزگردهای تخصصی

هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران، میزبان برگزاری نشست ها و میزگردهای تخصصی خواهد بود که از دست اندکاران و علاقه مندان به حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری دعوت می شود این رویداد بزرگ فناوری های مالی را از دست ندهند.

به گزارش فابا نیوز، هوش مصنوعی، چالش های امنیتی، آینده صنعت پرداخت، راهکار پیاده سازی استاندارد IFRS، چالش سرمایه گذاری و بنگاه داری نظام بانکی، معماری سازمانی، تحول دیجیتال، رمز ارزها، تلکو بانک ها، بانکداری باز و خرید اعتباری عناوین این نشست ها و میزگردها است که کارشناسان این حوزه ها اقدام به ارایه راهکارها و پیشنهادات در این باره کرده و پاسخگوی سوالات میهمان و علاقه مندان این رویداد بزرگ فناوری خواهند بود.

گفتنی است، به لحظه دیدار مدیران، متخصصان، فعالان و صاحبان کسب‌ و کار در این رویداد بزرگ فناوری‌های مالی ایران که با عنوان هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می شود، تنها ۲۰ روز دیگر باقی مانده است.

هوش مصنوعی، چالش های امنیتی، آینده صنعت پرداخت، راهکار پیاده سازی استاندارد IFRS، چالش سرمایه گذاری و بنگاه داری نظام بانکی، معماری سازمانی، تحول دیجیتال، رمز ارزها، تلکو بانک ها، بانکداری باز و خرید اعتباری عناوین این نشست ها و میزگردها است که کارشناسان این حوزه ها اقدام به ارایه راهکارها و پیشنهادات در این باره کرده و پاسخگوی سوالات میهمان و علاقه مندان این رویداد بزرگ فناوری خواهند بود

اگر شما هم برای حضور و مشارکت هنوز اقدامی نکرده‌اید با مراجعه به سایت www.itefaba.com و یا در تماس با مرکزفابا  یه شماره ۴۳۳۴۷-۰۲۱ داخلی‌۳۰۴ و ۳۰۵ از مزایای حضور در این گردهمایی کم نظیر بهره‌مند شوید.

شایان ذکر است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

از دست اندکاران و علاقه مندان به حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری دعوت می شود این رویداد بزرگ فناوری های مالی را از دست ندهند.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

به همین منظورعلاقه مندان می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فابانیوز و سایت نمایشگاه تراکنش ایران به ادرس زیر  مراجعه کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=34567

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *