نقش موثر تحول دیجیتال در ارائه خدمات بانکی به مشتریان/ رونمایی از ۵ سامانه جدید بانک کشاورزی

بانک کشاورزی در مسیر تحول دیجیتال/ رونمایی از ۵ سامانه جدید بانک کشاورزی
صادق نوری در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران مطرح کرد؛
نقش موثر تحول دیجیتال در ارائه خدمات بانکی به مشتریان/ رونمایی از ۵ سامانه جدید بانک کشاورزی
معاون توسعه کسب‌وکار بانک کشاورزی در حاشیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران در گفت‌وگو با توسعه پویا خبر داد: بانک کشاورزی با توجه به اهمیت و اثرگذاری بالای اجرای طرح تحول دیجیتال در افزایش سهم از بازار بانک و رضایت مشتریان، مراحل اجرای طرح تحول دیجیتال در این بانک را انجام داده و پروژه‌های ارزشمندی را در بخش کشاورزی کشور، تعریف کرده‌است.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا: صادق نوری، معاون توسعه کسب‌و‌کار بانک کشاورزی افزود: در سال‌های اخیر روندهای فناوری، مدل سنتی کسب‌وکار بانک‌ها را با چالش روبرو کرده است. بانک کشاورزی در راستای گسترش خدمات خود، نزدیک به چهار سال است که تهیه نقشه راه تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف را دستور کار قرار داده‌است.

نوری تصریح کرد: با مطالعات عمیقی که انجام شد، بانک کشاورزی ۲۷ پروژه در حوزه تحول دیجیتال را در دستور کار خود قرار داد. در حال حاضر ۱۰ پروژه تکمیل و ۱۰ پروژه نیز تا پایان سال تکمیل خواهد شد و سایر پروژه‌ها زیرساختی(مهندسی فرآیندها، بحث ساختار، فرهنگ‌سازی، آموزش و…) هستند. بانک کشاورزی با حرکت بیشتر به سمت پروژه‌های اهرمی، سعی در ارائه خدمات گسترده‌ به بخش کشاورزی و دولت را دارد.

معاون توسعه کسب‌وکار بانک کشاورزی در ادامه گفت: با اجرای طرح تحول دیجیتال، در سال جاری ۳۰ هزار فقره تسهیلات به شکل غیرحضوری در قالب نرم‌افزارها و همچنین در قالب وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت شده است و پرداخت غیرحضوری تسهیلات افزایش ۲ برابری داشته و ۷۰ درصد تسهیلات به شکل غیرحضوری پرداخت می‌شود.

صادق نوری در تشریح پلتفرم “پالیز” گفت: یکی از پلتفرم‌های تحول دیجیتال، پلتفرم پالیز است که با هدف تسهیل زنجیره تأمین بانک کشاورزی راه‌اندازی شده است. این پلتفرم با حمایت بانک کشاورزی به عنوان رکن ضامن، اعتبار معاملات را به نحو قابل توجهی افزایش داده و ضمن بهینه‌سازی فرآیندها، در تقویت ارتباط تأمین کنندگان و مشتریان نقش موثری ایفا خواهد کرد. پلتفرم پالیز با هدف تنظیم بازار، افزایش هماهنگی بین اعضای زنجیره و بهبود برنامه‌ریزی تولید طراحی شده و در دسترس فعالان بخش کشاورزی قرار می‌گیرد.

 امروز در حاشیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران در محل سالن حجاب و با حضور معاونان بانک کشاورزی، سامانه‌های جدید بانک کشاورزی رونمایی شد. در این مراسم اپلیکیشن باران، آسان و همچنین چک دیجیتال، سفته الکترونیکی و سامانه وثیقه الکترونیکی رونمایی و معرفی شدند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=73167

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *