نخستین گام بنیاد علوی در ارائه خدمات به صورت هوشمند برداشته شد

نخستین گام بنیاد علوی در ارائه خدمات به صورت هوشمند برداشته شد
نخستین گام بنیاد علوی در ارائه خدمات به صورت هوشمند برداشته شد
اجرای آزمایشی سامانه پنجره واحد خدمات اجتماعی بنیاد مستضعفان با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران بنیاد علوی آغاز شد.

به گزارش توسعه پویا از مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی؛ معاون بنیاد مستضعفان در مراسم رونمایی نخستین گام اجرای آزمایشی سامانه پنجره واحد خدمات اجتماعی بنیاد مستضعفان گفت : این سامانه باید تمام خدمات بنیاد علوی را به صورت یکپارچه در فضای مجازی به کاربران ارائه دهد .

وحید خاوه ای در این مراسم که با حضور جمعی از معاونین، مدیران بنیاد علوی و اصحاب رسانه برگزار شد، با تاکید براینکه این سامانه ۳۰ خدمت اصلی مناطق هدف بنیاد علوی را ارائه می دهد، افزود: سامانه با حذف بروکراسی های اداری می تواند به تمام نیازهای جامعه هدف خود پاسخ دهد.

مدیرعامل بنیاد علوی بر ضرورت فرهنگ سازی ارائه خدمات سامانه پنجره واحد تجاری خدمات اجتماعی تاکید کرد و عنوان داشت: تمامی خدمات بنیاد علوی باید به صورت الکترونیکی و به راحتی در دسترس محرومین و مردم قرار بگیرد لذا باید اقدامات جدی در جهت فرهنگ سازی بر استفاده از این خدمت صورت پذیرد.

معاون محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان تصریح داشت: ایجاد خدمات الکترونیک باید برای سهولت دسترسی به خدمات باشد، لذا باید خدمات بنیاد علوی در کمترین زمان به شیوه ای ساده به مخاطبان ارائه شود.

یادآور می شود: بنیاد علوی در راستای ارتقا کیفیت خدمات محرومیت زدایی، حمایتی و فرهنگی؛ اقدام به ایجاد درگاه میز خدمت با عنوان «پنجره واحد خدمات بنیاد مستضعفان» به منظور یک پارچه سازی تمامی خدمات اجتماعی خود نموده است.

در حال حاظر بنیاد علوی بیش از ۳۰ خدمت را در مناطق هدف و تحت قالب گوناگون ارائه می نماید.

تمامی خدمات ارائه شده پنجره واحد خدمات اجتماعی بنیاد مستضعفان به دو دسته الکترونیکی و غیر الکترونیکی تقسیم می شوند که امکان ثبت تمامی درخواست برای متقاضیان در این درگاه وجود خواهد داشت.

همچنین امکان پیگیری و فرایند رسیدگی به درخواست، امکان ثبت شکایت و پیشنهاد، ثبت تخلفات اداری و نظرسنجی در خصوص دریافت خدمات برای متقاضیان فراهم شده است.

مخاطبین پس از ورود درخواست خود را ثبت و ادامه‌ی فرآیند رسیدگی به درخواست توسط واحد‌های مرتبط در بنیاد علوی انجام خواهد پذیرفت. داده‌ها، فرآیندها و گردش اطلاعات بر بستر قدرتمند سیستم ساز برسا، پیاده سازی شده است.لذا ثبت درخواست، مشاهده وضعیت و کارتابل متقاضیان بر بستر اینترنت و بر روی آدرس: My.alavi-bonyad.com در دسترس است، اما فرآیند رسیدگی به جهت الزامات امنیتی در شبکه های داخلی سازمانی انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است: در گام اول با توجه به پیاده سازی سیستم جامع مرکز قرض الحسنه بنیاد علوی به عنوان یک زیرساخت در سیستم ساز برسا، ۴ عنوان خدمت شامل : وام قرض الحسنه معیشت در زمینه های درمان، معیشت، ازدواج و تحصیل، وام قرض الحسنه اشتغالِ خرد و کلان، وام قرض الحسنه ودیعه مسکن و وام قرض الحسنه تعمیر و تکمیل مسکن در پنجره واحد خدمات اجتماعی بنیاد مستضعفان پیاده سازی شده است.

تدابیر پشتیبانی کاربران در استفاده این درگاه به صورت ۲۴ ساعته و از طریق پاسخگویی تلفنی و سیستم پشتیبانی آنلاین در نظر گرفته شده است.لذا کاربران در مراحل اخذ و پیگیری خدمات می توانند با اپراتور های پشتیبانی تماس برقرار کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69940

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *