مسعود طبیبی به عنوان سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران منصوب شد

طی حکمی از سوی جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مسعود طبیبی به عنوان سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران منصوب شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، جلال بهرامی در حکم انتصاب سرپرست شرکت کنترل ترافیک نوشته است:

«نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی و با استناد به تفویض اختیار شماره ۷۵۵۵۷۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ شهردار محترم تهران، به موجب این حکم به سمت «سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران» منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است:

«امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، ضمن هماهنگی با حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک و اعضای هیئت مدیره نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.

طبیبی، پیش از این معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بوده است. پوریا علی‌مردانی هم که پیش از این مدیرعامل و سرپرست این شرکت بوده، مسئولیت مدیرعاملی سازمان پایانه‌های مسافربری و پارک‌سوارهای شهرداری تهران را برعهده دارد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=53846

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *