مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مشترک در پیام راه اندازی می شود

مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مشترک در پیام راه اندازی می شود
مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مشترک در پیام راه اندازی می شود
مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مشترک در پردیس پیام خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا و به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق افزود: با امضای تفاهم نامه ای مشترک بین دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی و بخش خصوصی، مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه های مشترک در منطقه ایجاد می شوند.

وی اضافه کرد:همکاری، مشارکت در ایجاد مرکز تحقیقاتی مشترک و تاسیس آزمایشگاه های تست قطعات در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

ثناگو مطلق با اشاره به راه اندازی پردیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان کرد: ارایه خدمات به حوزه الکترونیک، آی.سی.تی، آی.تی و شرکت های دانش بنیان از جمله فعالیت های اصلی منطقه است که این فعالیت ها در حال شکل گیری به شیوه نوین هستند.

وی ادامه داد: به همین منظور حضور دانشگاه به عنوان یک واحد مستقر در منطقه، علاوه بر اینکه می تواند سرفصل خوبی برای مطالعات و پژوهش های کاربردی باشد، محفل خوبی نیز برای شناسایی موضوعات تحقیقی، پژوهشی برای پایان نامه دانشجویان نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط