مدیرعامل شرکت ملی پست مدیریت صحیح ترافیک امانات پستی را رویکردی تازه برشمرد.
به گزارش توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبحانی فر در جلسه با مدیران مناطق پستی تهران که صبح امروز یازدهم آبان ماه ۱۴۰۰ برگزار شد با بیان اینکه مدیریت صحیح ترافیک پستی یک رویکرد تازه است، پست را شرکتی خدماتی خواند که با مدل های روز پیش می رود.
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست، ورود سخت افزار و نرم افزارهای جدید به شبکه پستی کشور را موجب ارتقای سطح هوشمندی عملیات پستی خواند و گفت : «اقدامات یک سال اخیر در حوزه زیرساخت ها، منابع انسانی و فناوری ضمن اینکه منجر به توسعه خدمات گردیده موجبات ارتقای کیفیت، کاهش شکایات و افزایش رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.»
سبحانی فر با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم در شبکه پستی کشور حذف فرایندهای زائد بود که موجب سرعت انجام خدمات گردیده است افزود: «مدیران باید با دقت بیشتر و بهره گیری از ظرفیت ها، مشکلات موجود را به صحیح ترین شکل مرتفع و شبکه پست را چابک تر نمایند.»
وی با اشاره به اینکه در عرصه مدیریت همیشه هزینه کردن مشکل گشا نیست و سرمایه اجتماعی می تواند بیش از سرمایه مالی تعالی شرکت را به همراه داشته باشد خاطر نشان کرد: « در مدیریت صحیح و در مواقع بحران، تفکر و راهکارهای عالمانه برخواسته از انگیزه ها، ایده ها و هم افزایی امکانات است که می تواند مشکلات را حل نماید.»
معاون وزیر ارتباطات مدیریت بر منابع را اصلی مهم در اداره سازمان برشمرد و گفت : «بی توجهی به این مهم می تواند باری سنگین از مشکلات و سرگردانی عملیاتی را ایجاد کند.»
مدیرعامل شرکت ملی پست در پایان تقویت زیرساخت ها و ابعاد فنی شبکه پستی و قدرت رقابت آسان با بخش خصوصی را یادآور شد و گفت: «این درحالی است که بخش خصوصی برای تعرفه ها همواره آزادی عمل بیشتری داشته، اما تعرفه های شرکت ملی پست دولتی بوده و در دو سال گذشته تغییری نکرده است.»