لزوم استفاده از فرایندهای مدیریت دانش در اصول پدافند غیرعامل پست

بهره‌گیری از فرایندهای مدیریت دانش در اصول پدافند غیرعامل پست طی نشست اعضای کمیته پدافند غیرعامل شرکت ملی پست توسط لیائی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش توسعه پویا از دفتر ارتباطات و بین الملل شرکت ملی پست؛ نشست پدافند غیرعامل شرکت ملی پست صبح چهارشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۱ با حضور لیائی، شریف زاده عضو هیئت مدیره، محسنی معاون پشتیبانی و توسعه منابع، احمدی معاون فنی و بازرگانی و جمعی از مدیران ستادی برگزار شد. 

لیائی در این نشست با تاکید بر لزوم بهره گیری از فرایندهای مدیریت دانش در اصول پدافند غیرعامل گفت: «این امر، حفاظت از تاسیسات حیاتی، سرمایه های دانشی و کاهش اثربخشی تهدیدها را در برخواهد داشت.»

مدیرعامل شرکت ملی پست همچنین بهره مندی از پژوهش های دانشگاهی و استفاده از تجارب سایر سازمان ها را در حوزه ارتقای این حوزه موثر برشمرد و بر استفاده از منابع ملی دستگاه های ذیربط تاکید کرد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست همچنین خواستار برگزاری جشنواره پدافند غیرعامل شبکه پستی شد.

وی با تاکید بر اینکه  مدیریت بحران بیشتر نرم افزاری است تا سخت افزاری گفت: «بسیاری از بحران ها با مدیریت نرم افزاری مرتفع می شود.»

 دعوت از مدیران ستاد بحران سایر سازمان ها و لزوم انجام اطلاع رسانی گسترده و اقدامات رسانه ای برای آگاهی بخشی اقشار مختلف، بررسی امکان حضور در نمایشگاه های حوزه پدافند غیرعامل، تهیه اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی گسترده، تعریف سرویس های متناسب با مدیریت بحران از جمله جی نف از دیگر نکات مورد تاکید لیائی در این نشست بود. 

وی همچنین خواستار تبادل ناوگان ترابری و دفاتر پستی با دستگاه ها و سازمان های مرتبط،  صدور تجارب در این حوزه به کشورها و شرکت های خارجی و راه اندازی غرفه پدافند غیرعامل در نمایشگاه پست اکسپو شد. 

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=52636

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط