قهرمانی بانک سامان در مسابقات برندهای برتر جهان

قهرمانی بانک سامان در مسابقات برندهای برتر جهان
قهرمانی بانک سامان در مسابقات برندهای برتر جهان
تیم فوتسال بانک سامان که به نمایندگی از کشورمان در مسابقات بین‌المللی برندهای برتر جهان fifco شرکت کرده بود، موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شد.

به گزارش توسعه پویا از سامان رسانه، تیم فوتسال بانک سامان در حالی در بازی پایانی به مصاف نماینده عمان رفته بود که بازی در وقت‌های معمول با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید و تیم بانک سامان در ضیافت پنالتی‌ها توانست نماینده قدرتمند عمان را شکست دهد و به مقام قهرمانی مسابقات fifco دست پیدا کند.

تیم فوتسال بانک سامان در مرحله مقدماتی این مسابقات که در شهر ابوظبی امارات برگزار شد، توانسته بود نمایندگان انگلیس، بنگلادش و مراکش را با شکست بدرقه کند.

این تیم در مرحله حذفی نیز توانست تیم اماراتی که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد را با ۴ گل در هم بکوبد و به مرحله نیمه‌نهایی پا بگذارد.

تیم فوتسال بانک سامان، در مرحله نیمه نهایی بار دیگر به مصاف نماینده مراکش رفت که نتیجه دیدار مقدماتی در این بازی نیز تکرار شد و سامانی‌ها توانستند با نتیجه ۳ بر ۱ نماینده مراکش را به خانه خود بفرستند.

در نهایت این تیم بانک سامان بود که در بازی فینال، در برابر نماینده عمان که مدافع عنوان قهرمانی بود، قرار گرفت و در حالی که بازی در وقت‌های معمول ۲ بر ۲ به پایان رسید، تیم بانک سامان در ضربات پنالتی نماینده مدعی عمان را شکست داد و جام برندهای برتر جهان را به خانه آورد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69180

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *