فاز نخست شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲ با حضور وزیر صمت مورد بهره‌برداری قرار گرفت

فاز نخست شهرک صنفی-صنعتی بوعلی 2 با حضور وزیر صمت مورد بهره‌برداری قرار گرفت
در سفر استانی وزیر صمت به همدان انجام شد؛
فاز نخست شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲ با حضور وزیر صمت مورد بهره‌برداری قرار گرفت
بهره‌برداری از فاز نخست شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲، امروز شنبه با حضور وزیر صمت و مسئولان استان همدان، صورت گرفت.

به گزارش توسعه پویا از شاتا، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، صبح امروز شنبه ۲۸ مردادماه و در دومین برنامه سفر به استان همدان، در شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲ (شهرک صنفی بونکداران) شهر همدان حضور یافت و در آئین‌ بهره‌برداری از فاز نخست شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲، حضور یافت.

در این مراسم «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار، حجه‌الاسلام «احمدحسین فلاحی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی، «فرشاد مقیمی» سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مقامات استانی و مسئولان صنعتی و معدنی استان وزیر صمت را همراهی کردند.

فازنخست شهرک صنفی-صنعتی بوعلی ۲ (شهرک صنفی بونکداران یا هگمتان بازار) که دارای طراحی و معماری بسیار زیبا بوده، در ۵ کیلومتری جاده همدان-تهران واقع شده است و در مساحت ۳۰ هکتار مشتمل بر ۴۰۰ واحد صنفی مواد غذایی، ۹۰ واحد صنفی لوازم خانگی و ۱۰۰ قطعه زمین صنفی جهت صنایع دستی عملیاتی و راه‌اندازی شده است.

در مجموع برای عملیاتی شدن این شهرک سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان صورت گرفته که ۹ هزار میلیارد آن توسط بخش خصوصی و یک هزار میلیارد آن توسط بخش دولتی (شهرک‌های صنعتی) تامین شده است.

پیش از این وزیر صمت، با حضور در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد واقع در شهرستان فامنین استان همدان، در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث پتروشیمی ابن‌سینا حضور یافت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63873

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط