علی اکبری دبیر شورای حقوقی شرکت ملی صنایع مس شد

انتصاب جدید در صندوق بازنشستگی صنایع مس/ علی اکبری دبیر شورای حقوقی شرکت ملی صنایع مس شد
انتصاب جدید در صندوق بازنشستگی صنایع مس/
علی اکبری دبیر شورای حقوقی شرکت ملی صنایع مس شد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی در حکمی علی اکبری را به‌عنوان مدیر و دبیر شورای حقوقی موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران منصوب کرد.

به گزارش توسعه پویا از پایگاه اطلاع رسانی صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران، در حکم احد علیخانی خطاب به علی اکبری آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیر و دبیر شورای حقوقی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها، اقدامات لازم و مؤثر در راستای تحقق اهداف صندوق بازنشستگی در دستور کار قرار گیرد.

از سوابق اکبری می‌توان به مدیریت امور حقوقی شرکت‌ بین‌المللی ناو صنعت مس، مشاور حقوقی شرکت ملی صنایع مس ایران و مشاور شرکت پتروشیمی پردیس اشاره کرد.

تغییراتی که علیخانی با بکارگیری مدیران متعهد و کارآمد صورت داده بسیار قابل تقدیر و نیازمند حمایت جدی است، صندوق بازنشستگی یکی از مهم‌تریم ارکان شرکت ملی صنایع ایران ‌می‌باشد که حافظ منافع هزاران بازنشسته شرکت ملی صنایع مس ایران است. با حفظ این رویه منطقی و روحیه فساد ستیزی بعد از حضور علیخانی در صندوق بازنشستگی می‌توان امیدوار بود که سیاست‌های گذشته مورد اصلاح و بازبینی قرار گیرد. انتقال و الحاق صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران به وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهم‌ترین کارویژه صندوق می‌باشد که علیخانی مجدانه پیگیری آن را در دستورکار قرار داده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=72474

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *