عصر نوین بانکداری ایران زمین؛ ارتقا تعهدات بانکی در سایه چشم‌انداز توسعه ملی

بانک ایران زمین از جمله بانک‌هایی است که در حوزه بانکداری دیجیتال با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، فصل تازه‌ای را برای آینده خود و مشتریان ترسیم کرده است.

به گزارش خبرنگار توسعه پویا، بانکداری دیجیتال به ارائه خدمات و محصولات بانکی از طریق کانال‌های دیجیتال مانند وب‌سایت‌ها، برنامه‌های موبایل و پلتفرم‌های آنلاین اشاره دارد و از این بین بانک ایران زمین گام‌های خوبی را در مسیر ارتقای تعهدات باتکی برداشته است.

این بانک ضمن شناسایی دقیق اهداف خود در حوزه‌های مختلف بخصوص بانکداری دیجیتال اقداماتی را داشته که طبق گزارشات رسمی شاهد جهش ۶۸ درصدی تراکنش‌های آن در سال ۱۴۰۱ بوده‌ایم.

در آخرین گزارش ماهنامه بانک ایران زمین هم این آمار منتشر شده است که؛ رشد ۹۷ درصدی تراکنش‌های خارج از شعب از طریق سرویس‌های بانکداری دیجیتال این بانک رقم خورد که نشان از پیشرفت خوبی در بخش‌های مختلف این بانک در حال اتفاق افتادن است.

بهره‌برداری از فناوری و اینترنت برای انجام معاملات مالی مختلف و مدیریت فعالیت‌های بانکی بدون نیاز به تعامل حضوری با شعب بانکی از مهمترین برنامه‌ها برای خدمات بهتر به مشتریان بانک ایران زمین است.

لازم به یادآوری است طبق گزارشات منتشر شده با توجه به افزایش ۶۸ درصدی تراکنش‌های بانکداری دیجیتال در سال ۱۴۰۱، بانک ایران زمین به عنوان یکی از پرچمداران و به شکلی پیش‌قدم بانکداری دیجیتال در کشور معرفی می‌شود.

این جهش و رشد بیان‌گر این است که مشتریان و کسب‌وکارها با توجه به سهولت و ایمنی بالای این سرویس‌ها و خدمات ارائه شده، تمایل فراوانی به استفاده از آن‌ها دارند.

رشد کاربران بانکداری دیجیتال بیان‌گر این است که ارائه خدمات بانکداری اینترنتی و موبایلی توسط بانک ایران زمین، نتیجه مثبتی در بین مشتریان خود داشته است و به نیازهای آن‌ها پاسخگو بوده است.

این بانک، با خدمات بانکداری دیجیتال، بهبود پلتفرم‌های اینترنتی و موبایلی، و استفاده از فناوری‌های نوین به مشتریان خود تجربه بانکداری آسان و ایمن را ارائه می‌دهد.

این زحمات و برنامه‌ها باعث شده است که بانک ایران زمین به عنوان یک بانک پیشرو در حوزه بانکداری دیجیتال در ایران شناخته شود.

با رشد چشمگیر تراکنش‌های بانکی و افزایش کاربران بانکداری دیجیتال، بانک ایران زمین به عنوان نمونه‌ای موفق از توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در کشور بوده است.

این تلاش‌ها باعث افزایش کیفیت خدمات، کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت و کارایی در عملیات بانکی و ایجاد اعتماد مشتریان شده است.

رشد بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین بیان‌گر دستاورد مثبت این فناوری بر افزایش کیفیت خدمات بانکی، افزایش رقابت‌پذیری بین بانک‌ها و تحرک اقتصادی کشور است.

بانک ایران زمین همواره با تکنولوژی روز آمیخته بوده و برای ایجاد ایمنی و خدمات بهتر به‌روز‌رسانی می‌شود. در دنیای مدرن امروزی مطمئناً بانک‌هایی که با امکانات روز پیشرفت داشته و خدمات جدیدی را ارائه می‌دهند هم از نظر اقتصادی و هم از نظر راحتی و میزان دسترسی مزایای بهتری نسبت به بانک‌های الکترونیکی یا همان موبایل‌ بانک‌ها دارند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66956

۲ thoughts on “عصر نوین بانکداری ایران زمین؛ ارتقا تعهدات بانکی در سایه چشم‌انداز توسعه ملی

  1. بسمه تعالی
    سرکار خانم فولادی
    با سلام
          نقش خبرنگاران در پیشبرد اهداف متعالی نظام و روشن کردن اذهان عمومی بی بدیل و بی نظیر است و جامعه بوجود خبرنگارانی که به رغم مشکلات فراوان در راستای آگاهی بخشی تلاش می کنند افتخار می کند
    تلاش خبرنگار در راستای اطلاع رسانی بموقع و رساندن پیام مردم به مسئولان و مدیران می تواند مصداق امر خدا پسندانه و جلوگیری از انحراف از سوی این قشر تأثیر گذار باشد
    اصحاب رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری، امین مردم اند و فعّالیت این فرهیختگان در چار چوب قوانین نظام قابل تقدیر و ستایش است
    اینجانب ضمن قدردانی از عملکرد جنابعالی و سایر خبرنگاران و نشریات از انعکاس و انتشار صحیح و به موقع اخبار در سراسر ایران و اقصی نقاط جهان کمال تشکر و امتنان را دارم  امیدوارم در سایه الطاف الهی در راه تحقق آرمانهای بلند خود و الهی موفق و مؤید باشید.
    قربانعلی شیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *