ضرورت سنجش اولویت‌ها، توزیع عادلانه تجهیزات و اجرای سیستم نظارت میان مناطق۲۲گانه

ضرورت سنجش اولویت‌ها،توزیع عادلانه تجهیزات و اجرای سیستم نظارت میان مناطق22گانه
مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران تاکید کرد؛
ضرورت سنجش اولویت‌ها،توزیع عادلانه تجهیزات و اجرای سیستم نظارت میان مناطق۲۲گانه
مهدی گلشنی در چهل و یکمین جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران گفت: اولویت‌های مناطق در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات و اعتبارات باید درست سنجیده شده و میان آنها بصورت عادلانه توزیع شود.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ؛ در چهل و یکمین جلسه شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران که به میزبانی شهرداری منطقه ۱ و با حضور مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و معاونین ایشان،مهدی نوروزی معاون فنی مهندسی سازمان ترافیک و معاونان حمل و نقل وترافیک مناطق ۲۲گانه برگزار شد، بر ضرورت توزیع اولویت‌مدار تجهیزات و اعتبارات تاکید شد.

گلشنی ضمن تاکید بر لزوم سنجش اولویت‌های ترافیکی میان مناطق گفت: مناطق، صف اول پاسخگویی به مردم هستند و از این رو نباید منتظر تصمیم‌گیری غیرضروری ستاد بمانند.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اعتبارات مناطق افزود: مناطق می بایست از ظرفیت های خود جهت جذب حداکثری اعتبارات استفاده کنند و ستاد هم در این امر و همچنین در حوزه برطرف کردن نیازهای مرتبط با تجهیزات ترافیکی موظف به همکاری است.

مهدی نوروزی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل وترافیک نیز ضمن بیان بخشی از اقدامات این معاونت در جهت رفع کمبودهای مناطق در حوزه تجهزات ترافیکی، گفت: هدف ما در حوزه تجهیزات و پارکینگ توزیع عادلانه است.

نوروزی افزود: مناطقی که بیشترین کسری پارکینگ را دارند شناسایی شده و همچنین در زمینه جابه‌جایی پارکینگ‌های مکانیزه اقدامات موثری برای تامین اعتبار انجام گرفته است که تا هفته آینده قراردادهای آن نیز ابلاغ می‌شود.

گفتنی‌ست جلسات شورای معاونان حمل و نقل و ترافیک هر ۲ هفته یکبار و به میزبانی یکی از مناطق ۲۲ گانه و به ریاست معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری تهران و با حضور مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق و معاونان مناطق ۲۲گانه با هدف تبیین و انتقال سیاست‌ها ومصوبات معاونت از یکسو و دریافت نظرات ومشکلات مناطق در حوزه حمل و نقل وترافیک از سوی دیگر، برگزار می‌گردد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=60727

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط