صنعت بیمه باید در ادبیات رایج جامعه جریان داشته باشد

رئیس کل بیمه مرکزی در نشست مشترک با مدیران و کارکنان شرکت بیمه میهن:
صنعت بیمه باید در ادبیات رایج جامعه جریان داشته باشد
رئیس کل بیمه مرکزی در نشست مشترک با مدیران و کارکنان شرکت بیمه میهن:
صنعت بیمه باید در ادبیات رایج جامعه جریان داشته باشد
شفافیت عملکرد صنعت و نزدیک شدن به ادبیات رایج جامعه می‌تواند محصولات و خدمات بیمه‌ای را فراگیر کند.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استاد هاشمی در جمع مدیران ارشد و کارکنان شرکت بیمه میهن، ضمن اعلام این مطلب افزود: شرکت های بیمه با تکیه بر اصل مشتری مداری به گونه ای رفتار کنند که همواره اعتماد مخاطبان را به عنوان سرمایه اصلی در اختیار داشته باشند.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان این نکته که صنعت بیمه مانند صنایع دیگر از شیوه های سنتی عبور کرده و به عرصه های مدرن و پسامدرن گام نهاده، تصریح کرد: در فضای رقابتی امروز فقط شرکت های با پشتوانه فناوری اطلاعات و ابزار روز ارتباطات، سهم قابل قبولی از بازار را به خود اختصاص خواهند داد.

وی با اذعان به ضعف اطلاع رسانی صنعت بیمه در خصوص انواع بیمه نامه ها، اظهار داشت: در کنار توسعه ابزار فناوری، باید این ابزارها در حوزه اطلاع رسانی هم به گونه ای عمل کنیم که بیمه گذار در خصوص مفاد بیمه نامه هیچگونه ابهامی نداشته باشد.

دکتر استادهاشمی با تبریک ایام الله دهه فجر، دستاوردهای فنی و علمی جوانان ایران اسلامی را غرورآمیز توصیف کرد و گفت: مسیری که امروز صنعت بیمه در پیش گرفته، امیدآفرین است و باید با اتخاذ سیاست ها و تمهیدات متناسب و همچنین توجه به پرتفوی متقارن و با کیفیت این روند را با شتاب بیشتری ادامه دهیم.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به قوانین بالادستی هرگونه اطلاعات نادرست از سوی شرکت های بیمه را غیر قابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: نهادناظر صنعت بیمه در راستای سالم سازی فضای رقابتی و همچنین حفظ حقوق بیمه گذاران با تبلیغات اغواگرایانه و اطلاع رسانی های نادرست برخورد خواهد کرد.

دکتر استادهاشمی از تلاش های شرکت بیمه میهن در بخشهای مختلف طی سال اخیر قدردانی نمود.

رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از تسهیل فرایند پرداخت خسارت به عنوان نقطه اتکای فرهنگسازی بیمه ای یاد کرد و گفت: افزایش ضریب نفوذ بیمه در گرو پرداخت منصفانه، به هنگام و فنی خسارات بیمه گذاران است.

رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام حمایت همه جانبه نهاد ناظر از ابزارهای نوآورانه و اشاره به «اپلیکیشن آساتو» به اهمیت داده کاوی و همچنین شفافیت اطلاعات اشاره کرد و افزود: همین شفاف سازی ها ضریب اعتماد مخاطبان صنعت بیمه را به شکل محسوسی افزایش خواهد داد.

دکتر استاد هاشمی در پایان از سیاستگذاران، مسئولان و متولیان صنعت بیمه خواست تا فارغ از ابعاد فیزیکی و میزان سرمایه شرکت متبوع خود در مسیر تولید محصول باکیفیت، خدمات برتر، جلب اعتماد و رضایتمندی آحاد جامعه تلاش کنند.

گفتنی است در حاشیه این دیدار هادی شیخ الاسلامی مدیرعامل شرکت بیمه میهن با قدردانی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه، گزارشی از آخرین دستاوردهای شرکت را در حوزه های گوناگون تشریح کرد.

شایان ذکر است در این مراسم تنی چند از مدیران بیمه مرکزی و مدیران شرکت بیمه میهن نیز به طرح دیدگاه های خود پرداخته و در پایان از قابلیت های برنامه کاربردی جامع (اپلیکیشن) آساتو _ محصول جدید شرکت بیمه میهن_ رونمایی شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=74969

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *