سامانه سوت‌زنی بیمه ایران فضای گزارش‌گری مناسبی برای نظارت است

سامانه سوت‌زنی بیمه ایران فضای گزارش‌گری مناسبی برای نظارت است
مدیرعامل بیمه ایران:
سامانه سوت‌زنی بیمه ایران فضای گزارش‌گری مناسبی برای نظارت است
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران عنوان کرد، سامانه ارتباط مردمی و سوت‌زنی فضای گزارش‌گری مناسبی برای توسعه و گسترش نظارت مردمی بر عملکرد واحدهای مختلف و مدیران شرکت است. بیمه ایران در راستای شفاف‌سازی عملکرد خود و همسو با سیاست‌های دولت سیزدهم و وزارت امور اقتصادی و دارایی، برای اولین بار درصنعت بیمه کشور، اقدام به راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی نمود، که این اقدام نشان دهنده توجه ویژه مسئولان شرکت به نظرات و گزارشات مردمی به عنوان ذی‌نفعان اصلی شرکت در ارائه خدمت بی‌منت به آنها است.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی دریافت اطلاعات و گزارشات مردمی در این سامانه را عامل بسیار مهمی برای جلوگیری و حذف فساد درشرکت دانست و تاکید کرد: اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از بیمه گزاران، نمایندگان، کارکنان و تمامی ذی نفعان شرکت با اطمینان از محرمانه بودن و عدم افشا هویت خود ، می‌توانند فساد و مواردی که امکان و زمینه ساز فساد در شرکت است را به راحتی در این سامانه ثبت و گزارش نمایند، این گزارشات مردمی با حفظ عدم افشای اطلاعات افشا کننده به صورت طبقه بندی شده در اختیار مسئولان مربوطه برای مشاهده، رسیدگی، پیگیری و حصول نتیجه قرار می گیرد و فرد افشا کننده در تمامی مراحل از طریق کد پیگیری که برای او ارسال می شود می‌تواند نتیجه گزارش دهی خود را مشاهده نماید.

پس از اعلام نتیجه بررسی ها و در صورت تایید و صحت اطلاعات درج شده در این سامانه ، قطعا جوایز ارزنده ای به افشا کننده نیز اهدا خواهد شد.

مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به راه اندازی سامانه پاسخگویی ۲۴ ساعته بیمه ایران و کاهش زمان رسیدگی به شکایات به کمتر ا ز۷ روز در بیمه ایران ، تاکید کرد : بیمه ایران به عنوان اولین شرکت مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در حوزه سلامت اداری و کاهش و حذف گلو گاه های فساد اقدامات موثری انجام داده و در مسیر شفافیت عملکرد بیش از حد انتظار نیز ظاهر شده است.

شریفی در ادامه افزود : هدف مسئولان شرکت ، ارائه خدمت بی منت با حفظ کرامت و جایگاه ارزنده مردم است و بیمه ایران در یک سال اخیر ، برای توسعه خدمات و افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، فناوری‌های نوین را جاگزین روش های سنتی و دستی نموده ، که این اقدام علاوه بر سهولت دسترسی مردم به خدمات بیمه ای و رشد و توسعه فرهنگ بیمه ، میزان نظارت بر عملکرد واحد های مختلف را نیز افزایش داده است.

با این حال برای بهبود و حفظ و ارتقای کیفیت خدمات و حذف روزنه های فساد در شرکت ، نیاز به مرکزی جامع و منسجم برای جمع آوری اطلاعات داشتیم و به طور یقین ، سامانه ارتباطات مردمی و سوت زنی ، این نیاز را تامین خواهد کرد و به فضای مناسبی برای بازدارندگی و مراقبت از فساد در شرکت تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=65194

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *