سال نو را در رفاه تحویل کنید / جشنواره فروش نوروزی آغاز شد

سال نو را در رفاه تحویل کنید / جشنواره فروش نوروزی آغاز شد
سال نو را در رفاه تحویل کنید /
جشنواره فروش نوروزی آغاز شد
جشنواره فروش نوروزی فروشگاه رفاه که از پنجم اسفندماه آغاز شده تا پانزدهم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی شرکت فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ این بنگاه اقتصادی با ارائه کالاهای پرتخفیف و تنظیم بازار توانسته به‌عنوان یک بازوی توانمند در امر توزیع و ارائه کالاهای مرغوب و باکیفیت به خانواده‌‌های ایرانی، کاملاً موفق و شایسته ظاهر شود و حالا همانند سال‌های گذشته، با برگزاری جشنواره نوروزی کوشیده تا به‌عنوان عضوی جدایی‌ناپذیر از چرخه خرید ملت شریف ایران، فرصتی استثنایی برای یک خرید متمایز و باکیفیت را فراهم کند.

نوروز با برکت به‌عنوان تازه‌ترین جشنواره این فروشگاه ایرانی، با تمرکز بر فروشِ ویژه سال نو به مشتریان رفاه این امکان را می‌دهد که بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تا سقف شصت درصد تخفیف در سراسر کشور در سبد خرید خود قرار دهند. مواد غذایی، لوازم‌خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، انواع میوه و سبزیجات تازه، پوشاک، نان و شیرینی، محصولات پروتئینی و… ازجمله اقلام کالایی منتخب است که در این حراج بزرگ آخر سال در فروشگاه‌های رفاه سراسر کشور با تخفیفات ویژه به فروش می‌رسد.

فروشگاه رفاه با زیرساختی قدرتمند و وسیع در سراسر کشور دسترسی به کالاها را حتی در روستاها و مناطق مرزی میسر می‌سازد، همچنین سیستم توزیع پیشرفته فروشگاه رفاه شامل وسایل حمل‌ونقل مناسب و مدرن، سامانه‌های جامع مدیریت موجودی و سیستم‌های هوشمند، این امکان را به فروشگاه می‌دهد تا به طور بهینه کالاها را تأمین کرده و در کمترین زمان ممکن به شعب دیگر خود توزیع نماید.

همچنین فروشگاه رفاه ضمن ارائه کالاهای پرتخفیف با حداکثر کیفیت، انواع جشنواره‌های فروش به همراه جایزه، ارائه طرح‌های متعدد فروش اعتباری و پشتیبانی کامل از طرح کالابرگ را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

شعبات این فروشگاه از کلان شهرها تا روستاهای مرزی با امکانات نوین فروشگاهی، پرسنل مجرب و متخصص، برندهای معتبر و البته تخفیفات همیشگی میزبان خریداران است تا به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای کشور، خدمتگزاری ارزنده باشد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس وب‌سایت، کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام فروشگاه رفاه مراجعه کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=76654

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط