رونمایی از چند محصول جدید در شهرک‌های صنعتی استان سمنان توسط وزیر صمت

رونمایی از چند محصول جدید در شهرک‌های صنعتی استان سمنان توسط وزیر صمت
در تداوم برنامه‌های سفر به سمنان انجام شد؛
رونمایی از چند محصول جدید در شهرک‌های صنعتی استان سمنان توسط وزیر صمت
وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از شهرک‌های صنعتی استان سمنان، از چند محصول جدید رونمایی کرد.

به گزارش توسعه پویا از شاتا، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت و تیم همراه، عصر امروز پنجشنبه در ادامه بازدیدهای خود از مجموعه‌های تولیدی استان سمنان در شرکت شهرک‌های صنعتی استان حضور یافت و از ۴ شرکت‌ صنعتی واقع در این مجموعه بازدید و از چند محصول جدید رونمایی کرد.

در ابتدا وزیر صمت با حضور در شرکت «رویان دارو» ضمن بازدید از بخشهای مختلف با مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گفته مدیران این واحد تولیدی این مجموعه تولید کننده داروهای ضد سرطان بوده و در ۵ سال آینده و با افزایش میزان صادرات، جزو شرکت‌های برتر تولید کننده در این محصول در خاورمیانه لقب خواهد گرفت.

وزیر صمت در ادامه از شرکت «سنگ‌کاران نوین» بازدید و ابراز امیدواری کرد که تولیدات این مجموعه به‌زودی، در حوزه صادرات هم جایگاه مناسبی را بدست آورد.

مجموعه بعدی که مورد بازدید وزیر صمت و تیم همراه قرار گرفت، شرکت «فردا موتور» بود که مدیرعامل آن توضیحات کاملی در خصوص محصولات شرکت ارائه کرد. در نهایت وزیر صمت ضمن رونمایی از خودروی جدید و برقی «سوبا M4» که توسط شرکت فردا موتور ساخته شده است، از خطوط تولید این شرکت هم بازدید کرد.

علی‌آبادی سپس راهی ساختمان مرکز کسب و کار شهرک صنعتی سمنان شد و در جریان خدمات این مجموعه قرار گرفت. ایجاد، تکمیل و توسعه زیر ساخت های فیزیکی مورد نیاز برای استقرار واحدها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، ایجاد هماهنگی در احداث، اجرا و اداره امور شهرک‌های صنعتی و نظارت بر آن‌ها به‌منظور استفاده مطلوب از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، ساماندهی و پشتیبانی از توسعه کارآفرینی، تامین منابع مالی، توسعه فن‌آوری، بهبود روش‌های تولید، کاهش ضایعات، ارتقاء بهره‌وری و کیفیت و رعایت ضوابط زیست‌محیطی در صنایع کوچک به‌منظور رقابت‌پذیر کردن آن‌ها، ساماندهی و پشتیبانی از ایجاد پیوند مناسب بین صنایع کوچک، متوسط و بزرگ، توسعه شبکه‌ها، خوشه‌های صنعتی و توسعه مراکز اطلاع‌رسانی و تجارت الکترونیک برای آن‌ها، حمایت و پشتیبانی از تحقیقات کاربردی، توسعه‌ای و ارتقاء سطح فن‌آوری در واحدهای کوچک صنعتی و حمایت و پشتیبانی از انجام آموزش‌های تخصصی و برنامه‌های مربوط به ارتقاء مهارت کارکنان و داوطلبان ایجاد و توسعه صنایع کوچک از جمله خدمات مرکز کسب و کار شهرک صنعتی سمنان است.

در آخرین برنامه بازدید، وزیر صمت از خط تولید ساخت اتوبوس‌های شرکت «تولید و صنعتی عقاب افشان» بازدید کرد و محصول جدید این کارخانه بنام «میدل‌باس ۸.۵ متر اتومات» را مورد رونمایی قرار داد.

در نهایت وزیر صمت با حضور در ساختمان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، ضمن دیدار و گفتگو با فعالان اقتصادی استان، در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان شرکت کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=63304

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط