علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، رضایتمندی مشتریان را یکی از مهمترین سیاست های راهبردی شبکه پستی کشور دانست.
به گزارش پایگاه خبری توسعه پویا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست علیرضا زرگوش در بازدید نوروزی با مدیران شبکه پستی کشور با بیان این که ،مشتری مداری سرلوحه کار ماست گفت: “باید تمام توان خود را برای جلب هرچه بیشتر رضایت مردم و تقویت اعتماد مشتریان به کار بگیریم.”
وی به اقدامات اخیر شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: “در پایان سال گذشته موفق شدیم سرمایه شرکت را افزایش بدهیم و این موضوع باعث شد که ما از لیست شرکت هایی که میزان زیان انباشته آنها از سرمایه شان بیشتر است خارج شویم.”
زرگوش با توجه به ضرورت توسعه ناوگان حمل پستی گفت: “با توجه به تصمیمات اخیر به دنبال افزایش تعداد کامیون های پستی در این شبکه هستیم.”
وی با اشاره به موفقیت های اخیر شرکت ملی پست اضافه کرد: “سال ۹۹ تنها سالی بود که این شرکت توانست هزینه ها را از محل منابع موجود تامین کند.”
این عضو هیئت مدیره، “شرکت ملی پست” را از شبکه های قوی در حوزه لجستیک خواند و افزود: ” با توجه به توسعه زیرساخت ها، نیازمند برنامه ریزی دقیق در راستای بهبود ارتباط بین مراکز استان ها هستیم تا زمینه بهبود زمان قبول تا توزیع به صورت حداکثری فراهم شود.”
وی خواستار همراهی و نظارت مدیران واحدهای اجرایی دراین خصوص شد و اقدامات اخیر شبکه در زمینه تقویت زیرساخت های موجود از جمله هوشمند سازی نخستین مرکز تجزیه و مبادلات کشور و تامین تجهیزات لازم از جمله ترولی ها، باکسهای مخصوص حمل امانات کوچک و اضافه کردن خودرو به ناوگان حمل و نقل پستی به منظور افزایش کیفیت را خاطرنشان کرد.
علیرضا زرگوش با اشاره به نهایی شدن و تصویب ساختار سازمانی شرکت ملی پست در سازمان امور استخدامی اظهار امیدواری کرد:”این امر موجبات افزایش امنیت شغلی و تبدیل وضعیت سایر کارکنان را در آینده نزدیک فراهم کند.”
عضو هیئت مدیره درهمین راستا، خواستار توجه و دقت نظر بیشتر مدیران شد تا در چارت جدید،نسبت به اختصاص ردیف های سازمانی به کارکنان دقت نظر بیشتری داشته و به تناسب شغل افراد دراین خصوص اقدام کنند.
وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای ایثارگرانه پرسنل بخش توزیع در ایام شیوع ویروس کرونا، یاد و خاطره همکارانی که جان خود را در اثر این بیماری از دست دادند گرامی داشت.