رشد ۵۱ درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک ایران طی شش ماه اول سال جاری

رشد 51 درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک ایران طی شش ماه اول سال جاری
رشد ۵۱ درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره پست بانک ایران طی شش ماه اول سال جاری
اداره کل اعتبارات پست بانک ایران با انتشار گزارشی آماری از رشد ۵۱ درصدی ضمانت‌نامه‌های صادره بانک طی شش ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: در همین با زمانی اعتبارات اسنادی نیز ۱۷ درصد رشد کرده و به رقم ۶.۲۴۹ میلیارد رسیده است.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس گزارش اداره کل اعتبارات، عملکرد تعهدات بانک منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۲در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد رشد کرده و از رقم ۴۰.۱۳۳ به ۵۸.۹۰۳ میلیارد ریال افزایش داشته است.

گزارش اداره کل اعتبارات نشان می‌دهد، ۳۷ درصد ضمانت‌نامه‌های صادره بانک در قالب حسن اجرای تعهد، ۳۰ درصد شرکت در مناقصه، ۲۸ درصد پیش پرداخت، ۳درصد تعهد پرداخت و ۲ درصد حسن انجام کار بوده است.

بر اساس این گزارش، استان قم با تحقق ۲۳۶ درصدی تعهدات صادره بانک طی شش ماه گذشته در صدر استان‌های کشور قرار دارد و استان‌های چهار محال و بختیاری و البرز به ترتیب با ۱۷۴ و ۱۳۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

این گزارش می افزاید: منطقه شرق استان تهران با ۲۲.۲ درصد سهم در انجام تعهدات صادره در رتبه اول و استان اصفهان و منطقه غرب استان تهران در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66578

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *