شرکت بیمه ایران براساس آمارهای سه ماهه نخست سالجاری از عملکرد شرکت، رشد پرتفوی را ۶۲ درصد اعلام کرد.
به گزارش توسعه پویا، شرکت سهامی بیمه ایران با انسجام و عملکرد شایسته مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و همه ارکان شرکت با ارائه خدمات غیرحضوری، راهاندازی سامانههای بیمه برخط، تفویض اختیار سیستمی به نمایندگان خود در سطح کشور و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت، توانسته در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ علیرغم کاهش ۷/۵ درصدی سهم بیمهنامههای شخصثالث، حق بیمههای تولیدی شرکت از مبلغ ۸۳ هزار میلیارد ریال در مدت مشابه نسب به سال گذشته به مبلغ ۱۳۴ هزار میلیارد ریال برساند و به این ترتیب افزایش ۶۲ درصدی پرتفوی رقم بزند.
این شرکت، با ارائه خدمات الکترونیکی بیمهای از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس، سامانه نظرسنجی و پاسخگویی ۲۴ ساعته، داشبوردهای مدیریتی، سامانه مغایرتگیری، سامانه یکپارچه بیمهگری و …، توانسته رشد چشمگیری را با گسترش و بهبود زیرساختها در توسعه خدمات بیمهای بدست آورد.
بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه کشور و تنها شرکت بیمه دولتی، برای کاهش مراجعه مردم به مراکز و شعبههای بیمه ایران، خدمات غیرحضوری و برخط خود را توسعه داده است. توسعه خدمات برخط موجب افزایش پرتفوی شرکت در سه ماه نخست سال جاری شدهاست که این امر نشان دهنده استقبال عمومی و رضایتمندی مردم از سرویسهای برخط بیمه ایران است.
توسعه خدمات الکترونیکی از جمله مصوبه تفویض اختیار سیستمی صدور به نمایندگان در دوردست ترین مناطق کشور، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عملکرد شایسته مدیریت این دوره در بیمه ایران است که برای تسهیل مراحل صدور بیمهنامه و کاهش زمان رسیدگی و پرداخت خسارتها و همچنین رفع موانع تولید و کمک به واحدهای تولیدی برای بازگشت سریع به فرآیند فعالیت و تولید است.
یکی از مهمترین الویتهای بیمه ایران، پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن با حفظ کرامت بیمهگزاران، زیاندیدگان و ذینفعان است و به این منظور میزان خسارتهای پرداختی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل، نشان دهنده، عمل به تعهدات و وفای به عهد بیمه ایران در قبال مردم و ذینفعان است.
مدیریت بیمه ایران با بکارگیری حوزههای مختلف فنی، آی تی و کارشناسان مربوطه و بهرهمندی از تجربه و دانش شرکتهای پیشرو، انواع خدمات برخط از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس، سامانه نظر سنجی و پاسخگویی ۲۴ ساعته، داشبوردهای مدیریتی، سامانه مغایرت گیری، سامانه یکپارچه بیمهگری و … با روند رو به رشد، با گسترش و بهبود زیرساختها که بصورت مستمر ادامه دارد، در ماههای آتی خبرهای خوشی برای مردم خواهد داشت.
لینک کوتاه: