- پایگاه خبری و تحلیلی توسعه پویا - https://toseepooya.ir -

رشد ۶۲ درصدی پرتفوی بیمه ایران در سال‌جاری

شرکت بیمه ایران براساس آمارهای سه ماهه نخست سال‌جاری از عملکرد شرکت، رشد پرتفوی را ۶۲ درصد اعلام کرد.

به گزارش توسعه پویا [۲]، شرکت سهامی بیمه ایران با انسجام و عملکرد شایسته مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و همه ارکان شرکت با ارائه خدمات غیرحضوری، راه‌اندازی سامانه‌های بیمه برخط، تفویض اختیار سیستمی به نمایندگان خود در سطح کشور و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت، توانسته در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ علیرغم کاهش ۷/۵ درصدی سهم بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث، حق بیمه‌های تولیدی شرکت از مبلغ ۸۳ هزار میلیارد ریال در مدت مشابه نسب به سال گذشته به مبلغ ۱۳۴ هزار میلیارد ریال برساند و به این ترتیب افزایش  ۶۲ درصدی پرتفوی رقم بزند.

این شرکت، با ارائه خدمات الکترونیکی بیمه‌ای از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس، سامانه نظرسنجی و پاسخگویی ۲۴ ساعته، داشبوردهای مدیریتی [۳]، سامانه مغایرت‌گیری، سامانه یکپارچه بیمه‌گری و …، توانسته رشد چشمگیری را با گسترش و بهبود زیرساخت‌ها در توسعه خدمات بیمه‌ای بدست آورد.

بیمه ایران به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ کشور و تنها شرکت بیمه دولتی، برای کاهش مراجعه مردم به مراکز و شعبه‌های بیمه ایران، خدمات غیرحضوری و برخط خود را توسعه داده است. توسعه خدمات برخط موجب افزایش پرتفوی شرکت در سه ماه نخست سال جاری شده‌است که این امر نشان دهنده استقبال عمومی و رضایتمندی مردم از سرویس‌های برخط بیمه ایران است.

توسعه خدمات الکترونیکی از جمله مصوبه تفویض اختیار سیستمی صدور به نمایندگان در دوردست ترین مناطق کشور، یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عملکرد شایسته مدیریت این دوره در بیمه ایران است که برای  تسهیل مراحل صدور بیمه‌نامه و کاهش زمان رسیدگی و پرداخت خسارت‌ها و همچنین رفع موانع تولید و کمک به واحدهای تولیدی برای بازگشت سریع به فرآیند فعالیت و تولید است.

یکی از مهم‌ترین الویت‌های بیمه ایران، پرداخت خسارت در کوتاهترین زمان ممکن با حفظ کرامت بیمه‌گزاران، زیاندیدگان و ذینفعان است و به این منظور میزان خسارت‌های پرداختی در سه ماه نخست سال جاری نسبت به سال قبل، نشان دهنده، عمل به تعهدات و وفای به عهد بیمه ایران در قبال مردم و ذینفعان است.

مدیریت بیمه ایران با بکارگیری حوزه‌های مختلف فنی، آی تی و کارشناسان مربوطه و بهره‌مندی از تجربه و دانش شرکت‌های پیشرو، انواع خدمات برخط از جمله سامانه بیمه ایران، اپلیکیشن درمان پلاس، سامانه نظر سنجی و پاسخگویی ۲۴ ساعته، داشبوردهای مدیریتی، سامانه مغایرت گیری، سامانه یکپارچه بیمه‌گری و … با روند رو به رشد، با گسترش و بهبود زیرساخت‌ها که بصورت مستمر ادامه دارد، در ماه‌های آتی خبرهای خوشی برای مردم خواهد داشت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61389 [۱]

[۴] [۵]