راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران

راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران
راه‌اندازی واحد تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی بانک ملی ایران

با هدف تکریم مشتریان و پاسخگویی حداکثری به سوالات و درخواست های مشتریان، بانک ملی ایران واحد تلفنی شکایات مردمی را راه اندازی کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک ملی ایران، از امروز مشتریان و مخاطبان این بانک می توانند ضمن تماس با مرکز ارتباط مردمی با شماره ۶۴۱۴۰ – ۰۲۱ علاوه بر دریافت خدمات معمول و نیز ارتباط با کارشناسان بانک، در صورت نیاز با فشردن  کلید شماره (۱) شکایات خود را ثبت کنند.

شکایات واصله پس از بررسی، در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=39557

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *