راه‌اندازی تالار گفتمان بیمه‌ای بین مدیران و فناوران ضرورت دارد

سرعت‌بخشی به فرآیندها، کاهش هزینه‌ها و عرضه محصولات متناسب با نیازهای مشتری از مهمترین عوامل گرایش صنعت بیمه به خدمات نوآورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش توسعه پویا از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در پنجمین هفته پویش فناورانه سه‌شنبه‌های نوآورانه سخن می‌گفت، با اعلام این مطلب افزود: نهاد ناظر صنعت بیمه از ارائه هر طرح نوین یا راهکاری که در راستای تسهیل و تسریع عملیات بیمه‌گری و ارائه خدمت به مردم باشد، استقبال خواهد کرد.
رئیس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از طرح‌های متنوع سه‌شنبه‌های نوآوری، خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید راهبرد نوگرایی را در تمامی شاخه‌های خدمت و رشته‌های بیمه‌ای نهادینه کند.
رئیس شورای عالی بیمه، تسهیل‌گری عملیات بیمه را حلقه مفقوده روند توسعه بیمه توصیف کرد و افزود: مسیر تسهیل‌گری از تقویت بنیان‌های نوآورانه و دانش‌محور عبور می‌کند.
مهندس مجید بهزادپور در پایان از ضرورت راه‌اندازی تالار گفتمان نوآورانه بیمه‌ای خبر داد و گفت: شناسایی و رفع مشکلات توسعه‌ای صنعت بیمه در چارچوب فعالیت تالار گفتمان بیمه‌ای با حضور طراحان مبتکر، شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران و متولیان صنعت بیمه امکان‌پذیر خواهد بود.
شایان ذکر است در این پویش از سامانه‌های فناورانه شرکت بیمه پارسیان و اپلیکیشن جامع هوشمند خسارت خودرو شرکت طلیعه فناوری هوشمند با حضور رئیس کل، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیرعامل شرکت بیمه پارسیان، رئیس کارگروه فناوری سندیکای بیمه‌گران ایران و تنی چند از مسئولان بیمه‌ای کشور رونمایی شد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=50383

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *