دیدار مدیرعامل بیمه ایران با مدیرکل دارایی خراسان شمالی

دیدار مدیرعامل بیمه ایران با مدیرکل دارایی خراسان شمالی
دیدار مدیرعامل بیمه ایران با مدیرکل دارایی خراسان شمالی
مدیرعامل بیمه ایران در سفراستانی خراسان شمالی با مدیرکل دارایی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بیمه ایران، شریفی در دیدار با رحمانی مدیرکل دارایی استان خراسان شمالی ضمن ارائه آخرین آمار فروش حق بیمه و پرداخت خسارت گفت: برای تمرکز زدایی در تصمیمات و پرهیز از تمرکز صرف به مرکز، در استانهای مختلف حاضر میشویم و از نزدیک با همکاران گفت‌وگو می‌کنیم.

شریفی افزود: راهبرد ما در بیمه ایران پرداخت با کیفیت خسارت به مردم است و امیدواریم بتوانیم با این کار حال مردم را خوب کنیم و باعث آشتی آنها با صنعت بیمه بشویم.اعتقاد داریم بیمه ایران در هر حوزه ای که تغییر کند می تواند صنعت بیمه را به دنبال خودش راه بیاندازد.

همچنین مدیرعامل در این سفر با حضور در کارخانه مجتمع ذوب آهن آلیاژی اسفراین از بیمه‌گزاران برتر استان،با مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه‌گزار دیدار کرد.

شریفی در این دیدار با اشاره به توانمندی‌های بیمه ایران گفت: از بیمه گزاران خود ممنون هستیم که بیمه ایران را به عنوان بیمه گر خود انتخاب کرده‌اند. ما در بیمه ایران نگاه خودمان را به کسب و کاری تغییر داده ایم و این رویکرد برکاتی برای ما داشته است و به وفاداری بیمه گزاران  فعلی و برگشت بیمه گزارانی که از پیش ما رفته بودند منتهی شده است.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=76964

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط