دومین جلسه شورای فرهنگی پست بانک ایران برگزار شد

دومین جلسه شورای فرهنگی پست بانک ایران برگزار شد
دومین جلسه شورای فرهنگی پست بانک ایران برگزار شد
دومین جلسه شورای فرهنگی پست بانک ایران در سال جاری در عصر روز چهار شنبه ۲۹ شهریور به ریاست بهزاد شیری، مدیر عامل و با حضور اعضا، برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا، در این جلسه، گزارش اقدامات و برنامه‌های آتی شورای فرهنگی در حوزه نماز، ستاد امر به معروف و نهی از منکر توسط سیدرحمان حسین پور دبیر ستاد مرکزی این شورا و اقدامات برنامه‌های جاری حوزه مقاومت بسیج توسط کاظم اقبالیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج، ارائه شد و در ادامه زکیه پور زمان مشاور مدیر عامل و نماینده امور بانوان اهم اقدامات درحوزه عفاف و حجاب و همچنین سیروس معیری پور مشاور مدیر عامل در حوزه ایثارگران گزارش اقدامات و برنامه های جاری حوزه کاری خود را ارائه کردند.

همچنین در ادامه جلسه جمال مقصودی مدیر امور نظارت و حقوقی بانک به ارائه گزارش عملکرد و برنامه های پیش رو در خصوص صیانت از حقوق شهروندی پرداخت.

در این جلسه دکتر شیری در جمع بندی ضمن تقدیر ازهمراهی ارزنده و زحمات مجموعه همکاران در خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی به ارائه رهنمود پرداخت و بر اهتمام لازم برای پیاده سازی و انجام بموقع و کیفی برنامه های بانک در حوزه امور فرهنگی، تاکید کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=66222

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *