دوره آموزش حاکمیت شرکتی ویژه مدیران صنایع

دوره آموزش حاکمیت شرکتی ویژه مدیران صنایع
سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌کند؛
دوره آموزش حاکمیت شرکتی ویژه مدیران صنایع
رئیس اداره میز صنعت و رتبه‌بندی ناشران از برگزاری دوره آموزشی حاکمیت شرکتی برای مدیران صنایع بازار سرمایه از اول تا چهارم مرداد ماه خبر داد.

به گزارش توسعه پویا از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، رئیس اداره میز صنعت و رتبه‌بندی ناشران از برگزاری دوره آموزشی حاکمیت شرکتی برای مدیران صنایع بازار سرمایه از اول تا چهارم مرداد ماه خبر داد.
امیر طایفه ابراهیمی، ضمن بیان این خبر، افزود: در این دوره، ناشران اوراق بهادار ضمن آشنایی هرچه بیشتر با دستورالعمل حاکمیت شرکتی، با اصول و مفاهیمی همچون انواع کمیته‌های هیات‌مدیره و وظایف آنها و همچنین پایداری شرکتی آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: این دوره در راستای گسترش فرهنگ‌ حاکمیت و پایداری شرکتی و آشنایی هرچه بیشتر اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان با مفاهیم مذکور، توسط اداره میزهای صنعت و رتبه بندی ناشران(زیر مجموعه مدیریت نظارت بر ناشران) با همکاری مرکز پژوهش، ‌توسعه و مطالعات اسلامی و روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار برای مدیران صنایع بازار سرمایه از اول تا ۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.
رئیس اداره میز صنعت و رتبه بندی ناشران اضافه کرد: در این دوره ۴ روزه، پیش‌نویس گزارش فعالیت هیات مدیره و گزارش تفسیری مدیریت همراه با آخرین تغییرات نیز در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61748

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط