در جشنواره انار گذر گردشگری چه می‌گذرد؟

در جشنواره انار گذر گردشگری چه می‌گذرد؟
در جشنواره انار گذر گردشگری چه می‌گذرد؟
جشنواره انار در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد که با اجرای کارناوال و مراسم آئینی مناطق انار خیز ایران همراه است با استقبال خوب شهروندان روبرو شده است.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ جشنواره انار که از ۱۸ آبان ماه در گذر گردشگری منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برپاست با عرضه مستقیم محصولات و فرآورده‌های انار تا اول دی ماه ادامه دارد.

در جشنواره انار پنج باغدار از شهرهای مختلف از جمله شیراز، فیروزکوه و ساوه محصولات خود را به صورت مستقیم به مردم عرضه می‌کنند.

در جشنواره انار که هر روز از ساعت ۱۶ الی ۱۲ شب در گذر گردشگری برپاست، فرآورده‌های انار از جمله انواع رب‌ها، آب انار، لواشک، ترشک، مارمالاد، میوه و حتی نهال انار در کنار صنایع دستی ویژه شب یلدا در گذرگردشگری عرضه می‌شوند.

همچنین کارناوال انار همراه با حرکت عروسک‌های غول پیکر و ساز و دُهل، اجرای مراسم آئینی مناطق انارخیز مختلف ایران از جمله خراسان، کردستان و لرستان نیز هر روز از ساعت ۱۷ الی ۲۲ اجرا می‌شود.

علاقمندان برای حضور در جشنواره انار می‌توانند در ایام هفته به آدرس بزرگراه حقانی (غرب به شرق)، خیابان شهیدی، بوستان آب و آتش، گذر گردشگری مراجعه کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=69733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط