داوران جشنواره انتخاب محصولات برتر سال(Fintex)

داوران جشنواره انتخاب محصولات برتر سال(Fintex)
داوران جشنواره انتخاب محصولات برتر سال(Fintex)
اعضای هیات داوران دومین دوره جشنواره انتخاب محصولات برتر سال ۱۴۰۲(Fintex) که همزمان با نهمین نمایشگاه تراکنش ایران (Transaction)، برگزار می‌شود، معرفی شدند.

به گزارش توسعه پویا به نقل از ستاد خبری رویداد بین‌المللی Transaction، وظیفه هیات داوران ارزیابی محصولات رسیده به جشنواره (Fintex) است که براساس شاخص‌های قابل سنجش انجام می‌شود. این اعضا به ترتیب حروف الفبا بدین شرح هستند: حمید بنانیان، معاون فناوری بانک آینده مرتضی ترک تبریزی، رئیس هیئت مدیره بانک تجارت، احمد جعفری قلعه مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا، علی حکیم جوادی مدیرعامل هلدینگ بانک صادرات(صاد)، احمد سلمانی آرانی مدیرعامل هلدینگ بانک سپه، علی عبداللهی استاد دانشگاه، فرهاد فائز مدیرعامل شاپرک، علیرضا لگزایی عضو هیئت مدیره بانک خاورمیانه، علی نوری مدیرعامل هلدینگ بانک شهر، محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ بانک تجارت(تفتا)، داوود کریم‌زادگان معاون بازاریابی شرکت خدمات انفورماتیک و علیرضا ماهیار مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک.

شرایط حضور در جشنواره (Fintex)

برای اطلاع از نحوه حضور و مشارکت در جشنواره انتخاب محصولات برتر سال (Fintex) توصیه می‌کنیم، بروشور این جشنواره را به دقت مطالعه کنید (لینک بروشور) و همچنین تا آخر این خبر را بخوانید.

کلیه بانک‌ها و شرکت‌هایی که محصول یا سولوشن جدیدی آماده کرده‌اند و یا محصولات قبلی خود را به روزرسانی کرده‌اند و آپشن‌های جدید و نوآورانه‌ای به آن افزوده‌اند، می‌توانند در قالب سه دسته؛ کسب و کارهای بزرگ، کسب و کارهای دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا (استارتاپی) در این رویداد شرکت کنند و فرم زیر را دریافت و پس از تکمیل به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهلت ثبت‌نام

آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در جشنواره (Fintex) پانزدهم آبان ماه ۱۴۰۲ می‌باشد و تاکنون نیز بیش از ۱۰ محصول مراتب ثبت نام خود را انجام داده‌اند. پس از اتمام مهلت ثبت نام کمیته فنی جشنواره مرکب از ۱۴ نفر از متخصصان و کارشناسان به ارزیابی اولیه محصولات رسیده می‌پردازند، در صورت لزوم از صاحبان محصول برای تشریح بیشتر دعوت می‌کنند، پرونده هر محصول را تکمیل و آنگاه برای داوری در اختیار هیات داوران می‌گذارند.

گفتنی است، کمیته فنی در صورت تشخیص می‌توانند به حذف محصولی برای داوری رای دهد و محصولی که برای داوری ارسال می‌شود به اطلاع صاحبان آن رسانده خواهد شد و در این مرحله ضروری مراتب اقدامات اداری و مالی خود را برای دبیرخانه جشنواره و ستاد اجرایی نمایشگاه Transaction قطعی کنند.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام در جشنواره هزینه‌ای برای علاقه‌مندان ندارد، اما اخذ خدمات متنوع نمایشگاهی که در ادامه توضیح داده می‌شود، متضمن قبول هزینه‌های مترتب بر آن می‌باشد که مسئولیت این بخش برعهده ستاداجرایی Transaction است.

چگونگی رتبه‌بندی محصولات

لازم است، در خصوص رتبه‌بندی محصولات به این نکات مهم توجه شود:

۱: کلیه محصولات در سه دسته کسب و کارهای بزرگ، دانش بنیان و نوپا بصورت مجزا ارزیابی می‌شود

۲: در هر دسته ۳ رتبه برای هر محصول در نظر گرفته شده است:

الف: واجدان شرایط تندیس بلورین (برترین‌ها در این بخش جای می‌گیرند.)

ب: واجدین شرایط مدال جشنواره (محصولات خوب در این رده دیده می‌شوند)

ج: واجدین شرایط دیپلم افتخار (به محصولاتی تعلق می‌گیرد که نوآوری مناسبی را داشته‌اند، اما تارسیدن به سطح خوب و برتر نیاز به تلاش بیشتری دارند).

امتیازات و خدمات نمایشگاهی مشارکت کنندگان

کلیه محصولاتی که در این جشنواره حضور می‌یابند، فارغ از اینکه چه رتبه‌ای را دریافت کرده‌اند، از امتیازات و خدمات زیر برخوردار می‌شوند:

  • مصاحبه رسانه‌ای و معرفی محصولات پذیرفته شده قبل از رویداد
  • درج لوگو در کلیه اقلام تبلیغاتی جشنواره
  • حضور در استودیو فابا و تشریح ویژگی‌های محصول
  • اختصاص ۲۰ دقیقه برای معرفی محصول در سکوی نوآوری
  • اهدا تندیس، مدال زرین یا دیپلم افتخار به برگزیدگان در مراسم افتتاحیه تراکنش نهم
  • معرفی محصولات مشارکت کنندگان در کتاب “محصولات فناوران سال”

شایان ذکر است، امسال دومین سال برگزاری این جشنواره است و از این پس هر ساله به عنوان یکی از بخش های رویداد نمایشگاه تراکنش ایران شاهد برگزاری آن خواهیم بود. این جشنواره با شعار “دانش بکاریم، ثروت درو کنیم” در سال گذشته نیز مورد استقبال قرار گرفت و پیش بینی می‌شود، امسال نیز بیش از ۲۰ محصول در این رویداد به رقابت بپردازند و در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران از محصولات برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

این جشنواره، فرصت نابی را برای توسعه بازار محصولات نوآورانه ایجاد می‌کند چرا که از یکسو جمعی از متخصصان نام آشنا بر اهمیت و ارزش محصولات در فرایند کمیته فنی و داوری مهر تایید می‌زنند و از سویی دیگر، در حضور هزاران نفر از فعالان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری به تجلیل از آن پرداخته می‌شود. بدیهی است، این مهم می‌تواند اطمینان والایی برای خرید محصولات را در اکوسیستم فراهم سازد.

گفتنی است، نهمین نمایشگاه تراکنش ایران به مدت ۳ روز، از ۱۸ تا ۲۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری و هتل لاله برگزار می‌شود. تراکنش نهم در فضای نمایشگاهی با وسعت ۳۵۰۰ متر مربع و با تفاوت‌هایی در شکل و محتوا برپا خواهد شد. در این دوره حدود ۵۰ نشست‌ تخصصی و فرصت‌ گفتگوی B2B، با ۱۵۰ سخنران و عضو کمیته علمی، ۶۰ کارگاه معرفی محصول و با برنامه‌هایی متنوع میزبان اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری است. پیش بینی می‌شود در این دوره نیز این رویداد بزرگ تخصصی مورد استقبال هزاران بازدید کننده قرار بگیرد که از قبل برای بازدید از نمایشگاه و رویدادهای جانبی آن ثبت نام کرده اند.

شرکت کنندگان در این دوره تراکنش ایران، شاهد برگزاری نشست‌های تخصصی با رویکردی نوآورانه، در کنار برپایی سه رویداد دیگر یعنی جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران موثر، جشنواره انتخاب محصولات برتر سال و جشنواره رساله دکتری سال و حضور پررنگ جمعی از بانک ها و شرکت‌های خارجی خواهند بود. در تراکنش نهم مسئولیت هماهنگی دعوت از بانک ها و شرکت‌های خارجی را شرکت ترکیه ای Emin Event group برعهده دارد.

به پاس مشارکت ارزشمند علاقه‌مندان، همکاران مرکز فابا با نظم، فروتنی و احترام ویژه با شماره تلفن ۴۳۳۴۷ داخلی ۳۰۵ و شماره همراه ۰۹۲۰۹۵۰۱۹۲۹ پاسخگوی متقاضیان درباره نحوه مشارکت و تحقق خواسته‌های آنان می‌باشند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=68322

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایر اخبار مرتبط