خطوط و ایستگاه‌های مترو تا کامل نشده‌اند، راه‌اندازی نشوند

خطوط و ایستگاه‌های مترو تا کامل نشده‌اند، راه‌اندازی نشوند
بهرامی در مجمع عمومی سالانه شرکت مترو تأکید کرد:
خطوط و ایستگاه‌های مترو تا کامل نشده‌اند، راه‌اندازی نشوند
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به ریاست جلال بهرامی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و با حضور اعضای مجمع، ابراهیم باقی مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مترو و مشاور حقوقی این معاونت برگزار شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ در مجمع عمومی شرکت مترو، نماینده مؤسسه حسابرس مستقل و بازرس قانونی این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، گزارش این مؤسسه را در خصوص صورت‌های مالی، قرائت و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی شرکت را در سال مالی ۱۴۱۰ به استثنای چند بند شرط، به نحو «منصفانه (مطلوب)» ارزیابی نمود.

جلال بهرامی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جلسه این مجمع با تأکید بر لزوم ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و افزایش بهره‌وری شرکت‌ مترو، بر لزوم اصلاح ساختار اجرایی و مالی این شرکت، اعلام کرد: باید سعی کنیم خطوط و ایستگاه‌های مترو که راه‌اندازی می‌شوند، به‌صورت کامل تجهیز شده و هیچ نقصی در خدمات‌رسانی آن‌ها وجود نداشته باشد.

در ادامه جلسه، محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت مترو، گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ هیئت مدیره این شرکت را قرائت و اعضای مجمع را در جریان برنامه‌ها و سیاست‌های آتی مجموعه مترو قرار داد.

پس از ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره شرکت مترو، ابراهیم باقی مدیرکل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران، برخی موضوعات حسابرسی و مالی و ضرورت اصلاح و به‌روزرسانی بعضی از فرآیندهای مالی این شرکت را تبیین و آمادگی اداره کل مجامع و حسابرسی را برای ارائه مشاوره و مساعدت در موضوعات مطروحه اعلام کرد.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61991

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *