خدمت نوین بانک دی به کاربران «دی‌نت»

در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب و باجه‌های بانک، خدمت تغییر شماره تلفن همراه مشتری در اینترنت بانک دی راه‌اندازی شد.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک دی، کاربران حقیقی «دی‌نت» به منظور استفاده از این خدمت می‌توانند با مراجعه به منوی تنظیمات در «دی‌نت»، گزینه تغییر شماره تلفن همراه را انتخاب کنند.

پس از ورود شماره تلفن همراه جدید توسط کاربر، کد امنیتی برای شماره تلفن جدید پیامک می‌شود که با وارد کردن کد در محل مشخص شده، در صورت صحت کد، استعلام سیستمی از سامانه شاهکار برای احراز مالکیت سیم‌کارت انجام شده و در صورت تایید، شماره تلفن همراه مشتری تغییر کرده و پیامک‌های بانک به شماره جدید ارسال می‌شود.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=58691

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *