حضور مدیرعامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی

حضور مدیرعامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی
حضور مدیرعامل بانک ملی ایران در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی
مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور یافته و پاسخگوی دغدغه ها و مشکلات مشتریان خواهد بود.

به گزارش توسعه پویا از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک به منظور ارتباط بی واسطه با مشتریان و  ارزیابی نحوه عملکرد بخش‌های مختلف بانک در ارائه خدمات به مشتریان، امروز ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۰.۳۰ صبح در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور می‌یابد  و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی  گفت‌وگو خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰  کلید ۳ با مدیرعامل بانک بی واسطه گفت‌وگو کنند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=75226

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *