حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست منطقه‌ای کارشناسان بخش تعاون شرق کشور در استان گلستان

حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست منطقه‌ای کارشناسان بخش تعاون شرق کشور در استان گلستان
حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون در نشست منطقه‌ای کارشناسان بخش تعاون شرق کشور در استان گلستان
مدیر عامل بانک توسعه تعاون به منظور شرکت در چهارمین نشست منطقه ای کارشناسان بخش تعاون پهنه شمال شرق کشور به استان گلستان سفر کرد.

به گزارش توسعه پویا، محمد شیخ حسینی در بدو ورود به استان گلستان با حضور در محل مدیریت شعب استان گلستان با کارکنان دیدار و گفت و گو کرد.

وی با اشاره به مهارت های مدیریتی، یکی از مهمترین مهارتهای مدیریت در همه سطوح را مهارت مدیریت منابع انسانی بیان کرد.

شیخ حسینی به مهارت های مدیریتی اشاره کرد و افزود: همه مدیران در ۳ سطح عالی، میانی و عملیاتی باید دارای سه مهارت ادراکی، انسانی و فنی باشند بطوریکه مدیران ارشد سازمان باید مهارت ادراکی قوی تری داشته باشند بطوریکه بتوانند محیط داخلی و بیرونی بانک را به خوبی تجزیه و تحلیل نمایند و ارزیابی صحیحی از نقاط قوت، ضعف، فرصت ها و تهدیدهای بانک داشته باشند و بتوانند راهبردها و سیاست‌های درستی را اتخاذ نمایند .

وی خاطرنشان کرد: مدیران سطح عملیاتی مانند روسای شعب باید مهارت فنی بالاتری داشته باشند و همه مدیران باید دارای مهارت انسانی مطلوب باشند تا بتوانند نیروی انسانی و توانایی های وی را بشناسند، شایسته سالاری کنند و انگیزه را در نیروها زنده نگهدارند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: خداوند هیچ انسانی را بیهوده نیافریده است. هر انسانی استعداد خاص خود را دارد و هر فرد باید بداند چه استعداد و پتانسیلی دارد و یکی از وظایف مدیران و سازمان شناسایی این استعداد ها و توسعه سرمایه های انسانی است.

به گفته شیخ حسینی، شایسته سالاری جزو اولویت های ماست چرا که کارکنان سرمایه های ارزشمند بانک و محور اصلی پیشرفت و موفقیت بانک هستند و بایستی به نحو مطلوب از آنها صیانت کرد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون بیان کرد: مدیر استان و رئیس شعبه باید نقش راهبری و مربی گری را برای همکاران زیرمجموعه خود ایفا نمایند.

شیخ حسینی در ادامه به بخش تعاون اشاره کرد و گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی اختصاصی بخش تعاون محسوب می شود وما باید ارتباطمان را با تعاونی ها و تعاونگران تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سهم تسهیلات پرداختی استان گلستان به بخش تعاون باید ارتقا یابد، گفت: براساس اساسنامه و اسناد بالادستی ۷۰ درصد تسهیلات بانک توسعه تعاون باید به بخش تعاون پرداخت شود.

در این جلسه روسای شعب، معاونین و کارشناسان دوایر مختلف به ارائه گزارش از عملکرد و مشکلات شعبه خود پرداختند و شیخ حسینی دستورات لازم را صادر کرد.

شیخ حسینی را در این سفر حسن شریفی معاون مدیر عامل در امور عملیات بانکی ، شهرام بخشا معاون مدیر عامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها، ،رامین نجمی رئیس اداره کل سرمایه گذاری، حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست همراهی می کردند.

لینک کوتاه:

https://toseepooya.ir/?p=61291

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *